سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 49513
منبع : خبرگزاری فارس
براي رقابت در روزهاي هفتم تا نهم تير ماه

داور هندي نماینده اتحاديه جهاني كشتي در جام یادگار امام (ره) قم شد

قم نيوز : قم نیوز: داور مطرح اهل كشور هندوستان نماینده اتحاديه جهانی کشتی در سومين دوره پیکارهای بین‌المللی 23017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) قم شد.
داور هندي نماینده اتحاديه جهاني كشتي در جام یادگار امام (ره) قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمتر از سه هفته دیگر به آغاز پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در شهر مقدس قم باقی مانده و بعد از معرفی کشتی‌گیران واجد شرایط حضور در این پیکارها، نماینده اتحادیه جهانی کشتی در این جام نیز برای حضور در ایران و شهر مقدس قم معرفی شد.

بر این اساس اتحادیه جهانی کشتی «آشوک کومار» هندوستانی را که چند روز مانده به این جام وارد کشورمان می‌شود به عنوان نماینده خود برای نظارت بر نحوه برگزاری مسابقات بین‌المللی 2017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در شهر مقدس قم معرفی کرد.ه است

آشوک کومار داور درجه یک کشتی از کشور هند در حالی برای نظارت بر برگزاری این جام به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی به قم سفر می‌کند که تیم‌های مطرحی از کشورهای کشتی‌خیز دنیا همانند دوره‌های گذشته با تعداد کشتی‌گیران زیاد در اوزان مختلف به عنوان میهمان خارجی شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در قم حضور خواهند یافت.

این دوره از پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در شهر مقدس قم روزهای هفتم تا نهم تیر ماه در حالی برگزار می‌شود که با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان قم، تمهیدات لازم برای میزبانی از تیم‌های خارجی و تمام فرنگی‌کاران ایرانی شرکت‌کننده اندیشیده شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی اتحادیه جهانی کشتی و فدراسیون کشتی کشورمان، رقابت‌های کشتی آزاد جام بین‌المللی یادگار امام (ره) در چابهار برگزار می‌شود، اما قم میزبان رشته کشتی فرنگی خواهد بود و کشتی‌گیران به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به رقابت می‌پردازند.

همچنین از سوی فدراسیون کشتی کشورمان تعداد زیادی از داوران ممتاز کشتی ایران برای قضاوت در سومین دوره پیکارهای بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) انتخاب شده‌اند که یک روز به مسابقات در قم حضور می‌یابند و کشتی‌‌ها در اوزان مختلف رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbfsba.rhb98piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما