سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 49516
منبع : خبرگزاری فارس

ملی‌پوش سابق صبای قم به گاز عراق پیوست

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن سابق تیم‌ ملی فوتسال و باشگاه صبای قم با درخشش در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به عضویت تیم فوتسال گاز شمال عراق درآمد.
ملی‌پوش سابق صبای قم به گاز عراق پیوست
به گزارش قم نیوز، این فوتسالیست با تجربه سعید تقی‌زاده بازیکن بومی و از چهره‌های موفق فوتسال قم در مسابقات یک دهه اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که با درخشش خود در لیگ برتر همچنان مسیر موفقیت را طی می‌کند و برای نخستین‌بار بازی در خارج از کشور را از امسال تجربه خواهد کرد.

تقی‌زاده از جمله فوتسالیست‌های موفقی است که فعالیت خود را از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم آغاز کرد و بعد از درخشش در تیم‌های مختلف استانی، در تیم‌های فوتسال ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم و صبای قم توانایی‌های خود را در سطح اول فوتسال کشورمان ارائه کرد.

این بازیکن یکی از ستاره‌های درخشان صبای قم در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود و به همین دلیل در لیگ چهاردهم از صبا جدا شد و به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان یکی از تیم‌های با سابقه و مطرح ادوار مختلف لیگ برتر ملحق شد و چند فصل برای این تیم بازی کرد.

ملی‌پوش سابق فوتسال قم تا پایان هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان بود و برای این تیم بازی‌های موثری انجام داد و گل‌های زیادی به ثمر رساند تا اینکه برای بازی در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال راهی تیم فوتسال شهرداری ساوه شد.

تقی‌زاده بعد از تکرار بازی‌های موفق خود در تیم فوتسال شهرداری ساوه‏، پیش از اینکه مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز شود، تصمیم به تجربه بازی در خارج از کشور گرفت و به کشور همسایه یعنی عراق رفت تا در تیم گاز شمال این کشور بازی کند.

در شرایطی که نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران از روز ششم تیر ماه سال جاری آغاز می‌شود، تقی‌زاده راهی تیم گاز شمال عراق شد، در حالی که رقابت‌های لیگ فوتسال عراق در دو گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و تقی‌زاده نخستین بازی خود با پیراهن این تیم را برابر تیم نفت عراق تجربه می‌کند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcepn8e.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما