سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : 49542
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری قم خبر داد

آمادگی شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب در لیالی قدر

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب در لیالی قدر با پیش‌بینی خدمات حمل‌ونقل عمومی، ارائه مجوز به ایستگاه‌های صلواتی، تنظیف محیط شهری و... خبر داد.
آمادگی شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب در لیالی قدر
آمادگی شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب در لیالی قدر
به گزارش قم نيوز، سیدمحسن میرهادی امروز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) از آمادگی همه جانبه شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در شب‌های قدر خبر داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ارتقاء کمّی و کیفی خدمات در شب‌های قدر تصریح کرد: ستادهای خدمات رسانی شهرداری در سطح مناطق هشتگانه با محوریت هسته مرکزی پیرامون حرم کریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در راستای کنترل تنظیف محیط شهری، مناسب سازی محیط شهری از طریق نصب پرچم‌ها و الوان مشکی و بنرهای متناسب با این ایام، نظافت و شست‌وشو و لایروبی انهار و آماده سازی محیط های پیرامون مساجد فعال شده‌اند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر فعال شدن سیستم یکپارچه کنترل پسـماندهای شهری در شب‌های قدر گفت: این اقدامات از طریق به کارگیری و فعالیت ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، مخازن فان، کارتن پلاست‌ها و فعالیت شبانه روزی پرسنل خدمات شهری، فضای سبز و ستادی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در لیالی قدر صورت می‌گیرد.

وی از استقرار تانکرهای ویژه آب شرب بهداشتی و وضو، نصب داربست برای پارک موتورسیکلت‌ها، صدور مجوز ایستگاه‌های صلواتی با رویکرد کنترل مسائل ترافیکی، ایمنی و تنظیف محیط شهری خبر داد و گفت: همچنین در این شب‌ها اکیپ‌های مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در راستای کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل سد معبر و متکدیان و... در پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل بیت(س) فعال خواهند بود.

میرهادی با تاکید بر آماده باش سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال و حمل و نقل روزه داران و عزاداران در این ایام گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل همگانی در شب‌های قدر در طول برگزاری و پایان مراسم این‌ شب‌ها صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین در راستای افزایش ضریب ایمنی شهر فعالیت و آماده باش و استقرار اکیپ‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در هسته مرکزی شهر پیرامون حرم مطهر حریمه اهل بیت(س) و مسجد مقدس جمکران در قالب اکیپ‌های پیاده و خودرویی به همراه ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی و موتور سیکلت‌های EFT و ایستگاه‌های آتش نشانی را خواهیم داشت.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با تقدیر از مشارکت کلیه شهروندان در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائرین حرم کریمه اهل بیت و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران خواستار استفاده مردم از امکانات حمل و نقل عمومی در شب‌های قدر شد و افزود: در صورت امکان شهروندان از حمل و نقل همگانی در شب‌های قدر استفاده کنند و نیاز است در این ایام مشارکت بیشتر متولیان هیئات مذهبی و دسته‌جات در ایجاد ایستگاه‌های صلواتی از طریق اخذ مجوزات لازم در راستای پیشگیری از معضلات ایمنی و ترافیکی و تنظیف محیط شهری را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxk0o.yt0no6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما