سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 49552
منبع : خبرگزاری فارس
معاون عملیات سپاه استان قم:

رزمندگان جبهه مقاومت به دنبال حراست از حریم اسلام هستند

قم نيوز : قم نيوز: معاون عملیات سپاه استان قم با بیان اینکه مبارزان جبهه مقاومت در کشورهای مختلف منطقه به دنبال حراست از حریم اسلام هستند، گفت: همه این افراد دارای اعتقادات مشترکی بوده و بر اساس اعتقادات خود در کنار یکدیگر قرار گرفته و مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.
رزمندگان جبهه مقاومت به دنبال حراست از حریم اسلام هستند
رزمندگان جبهه مقاومت به دنبال حراست از حریم اسلام هستند
به گزارش قم نيوز، محمدرضا موحد در مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم که در مجتمع فرهنگی الزهرا(س)‌ برگزار شد،‌ با تاکید بر اینکه تفاوتی میان شهدای ایرانی و غیر ایرانی وجود ندارد، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود حاضر شدند جان خود را هم فدا کنند.

وی با بیان اینکه مبارزان جبهه مقاومت در کشورهای مختلف منطقه به دنبال حراست از حریم اسلام هستند، تصریح کرد: همه این افراد دارای اعتقادات مشترکی بوده و بر اساس اعتقادات خود در کنار یکدیگر قرار گرفته و مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

معاون عملیات سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) میزانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم را توفیق کم‌نظیری خواند و خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا دارای صبر و استقامت بالایی هستند و باید به عنوان اسوه ایثار و مقاومت به جامعه معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) از اهداف اصلی برپایی نظام اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی به مرزهای جغرافیایی محدود نمی‌شود چرا که تا کنون گفتمان خود را به سراسر جهان صادر کرده است.

موحد با تاکید بر اینکه همگان باید نسبت به حراست از دستاوردهای نظام اسلامی اهتمام جدی داشته باشیم، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی بتوانیم در مسیر زمینه‌سازی برای ظهور گام‌های مطلوبی را برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewn8e.jh8oni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما