چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : 49598
منبع : خبرگزاری فارس
دبير كميته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

رقابت 8 تیم براي صعود به مرحله نهايي جام رمضان فوتسال قم

قم نيوز : قم نيوز: دبير كميته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های دومين دوره فوتسال جام رمضان یادواره شهداي مدافع حرم قم با رقابت هشت تیم صعود کننده از مرحله مقدماتي برگزار مي‌شود.
رقابت 8 تیم براي صعود به مرحله نهايي جام رمضان فوتسال قم
رقابت 8 تیم براي صعود به مرحله نهايي جام رمضان فوتسال قم
به گزارش قم نيوز، رضا بمانی امروز، اظهار کرد: در سال‌های نه‌چندان دور هر ساله جام‌های معتبری در شب‌های ماه مبارک رمضان به میزبانی سالن‌های ورزشی شهر قم در رشته فوتسال برگزار می‌شد و اکنون یکی از جذاب‌ترین این جام‌ها همچنان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم تداوم دارد.

وی ادامه داد: امسال رقابت‌های جام رمضان فوتسال در سالن ورزشی شهید حیدریان قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم قم برنامه‌ریزی شده است و 20 تیم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و از هر گروه در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی به مرحله دوم راه پیدا کرد.

دبیر کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: تیم‌های حاضر در مرحله گروهی این رقابت‌ها برای به دست آوردن مجوز صعود به مرحله نهایی، باز‌ی‌های خود را به شکل دوره‌ای در سالن مزین به نام یکی از شهدای ورزشکار قم برگزار کردند و اکنون بازی‌های مرحله دوم با حضور هشت تیم در دو گروه پیگیری خواهد شد.

وی یاد آور شد: با توجه به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، هشت تیم صدارسیستم، شهدای نیروگاه، شهدای مدافع حرم، مصالح ساختمان‌ آسیا، بازار بزرگ شمسه، سرای کلبه (الف)، امیران اسپرت و دل‌سوختگان اهل بیت موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم فوتسال جام رمضان قم شده‌اند.

بمانی خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم بلافاصله قرعه‌کشی دیدارهای مرحله دوم را نیز انجام داد و بر این اساس تیم‌های صدراسیستم قم، شهدای نیروگاه، شهدای مدافع حرم و مصالح ساختمانی آسیا در گروه نخست مرحله دوم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: با همین شیوه، تیم‌های گروه دوم مرحله دوم یعنی بازار بزرگ شمسه، سرای کلبه (الف)، امیران اسپرت و دل‌سوختگان اهل بیت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا دو تیم برتر این گروه به همراه صعود کننده‌ها از گروه نخست، چهار تیم مرحله نهایی را تشکیل بدهند و برای صعود به فینال با یکدیگر به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevn8e.jh8ooi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما