سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 49807
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی

پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه 2 افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز: پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو طی مراسمی با حضور جمعی از مسؤولان استان قم افتتاح شد.
پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه 2 افتتاح شد
به گزارش قم نیوز، مراسم افتتاح پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی ظهر امروز در مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

در این مراسم سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، احمد امیرآبادی و حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، محسن بهشتی معاون استاندار قم و جمعی از مدیران شهرداری قم و دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

سقائیان نژاد شهردار قم در این مراسم با اشاره به بودجه شهرداری منطقه دو اظهار کرد: امسال بودجه شهرداری این منطقه 52 میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشت، یکی از پروژه‌های اصلی شهرداری منطقه دو، ادامه بلوار جمهوری در این منطقه است.

وی ادامه داد: ادامه بلوار پروژه جمهوری نیاز به تملک 162 واحد مسکونی دارد و بودجه موردنیاز این پروژه 65 میلیارد تومان است، یکی از محورهای اصلی شهر قم در آینده بلوار جمهوری است.

امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به پروژه ادامه بلوار جمهوری تصریح کرد: نمایندگان مجلس بر اتمام این پروژه تاکید دارند و پیشنهاد‌هایی را در این خصوص به شهرداری قم دادند، مردم باید در اتمام پروژه‌ها به شهرداری قم کمک کنند.

وی افزود: اگر بلوار جمهوری اسلامی تکمیل شود، این بلوار به یکی از معابر اصلی شهر قم تبدیل می‌شود و امیدواریم که این بلوار تا پایان سال 97 به صورت کامل به بهره برداری برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر میرعظیمی یکی از معتمدین منطقه دو شهر قم در این مراسم گفت: نمایندگان و مدیران شهر قم به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، امیدواریم که پروژه بلوار جمهوری زودتر تکمیل شود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید بیش از این به شهر قم کمک کند، رهبر معظم انقلاب بارها بر خدمت رسانی به مناطق محروم شهر قم تاکید کردند و به صورت صراحت اسم مناطق نیروگاه و شاه ابراهیم را بر زبان آوردند و مردم این مناطق را ولایتمدار و انقلابی خواندند.

در بخش پایانی مراسم افتتاح پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید مهدی علیدوست از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchq6nk.23nwvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما