سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49825
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور

نرم افزار تحریر الوسیله عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم افزار تحریر الوسیله به همراه ترجمه، شرح و تعلیقات به سفارس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی همت مرکز تحقیقات کامپیوتری نور تدوین و عرضه شد.
نرم افزار تحریر الوسیله عرضه شد
به گزارش قم نیوز، نرم افزار تحریر الوسیله امام خمینی (ره) شامل 162 عنوان کتاب می‌شود که متن کامل تحریر الوسیله امام خمینی (ره) به همراه ترجمه، شرح و تعلیقه به زبان عربی و فارسی، تفصیل الشریعه فی شرح تحریر الوسیله، انوار الفقاهه فی شرح تحریر الوسیله، دلیل التحریر، مباحث حقوقی تحریر الوسیله و... از آن جمله است.

زبان واسط کاربری این نرم‌افزار فارسی، عربی و انگلیسی است که به موضوع فقه و احکام  می‌پردازد که با قابلیت نصب روی سیستم عامل ویندوز به سفارش مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تولید شده و اکنون در حال عرضه است.

کتبی که در این نرم‌افزار وجود دارد به صورت دسته‌بندی در دسترس مخاطبان قرار گرفته که می توان به گروه‌های وسیله النجاه، تحریر الوسیله، ترجمه‌های تحریر الوسیله، گزیده‌‌های تحریر الوسیله، تعلیقه‌‌های تحریر الوسیله و شروح تحریر الوسیله اشاره کرد.

این نرم افزار قابلیت ارتباط متن کتاب تحریر الوسیله با 6 جلد ترجمه‌، 127 جلد شرح و 12 جلد تعلیقه را با متن 10 عنوان لغت‌‌‌نامه در 62 جلد دارد.

این نرم‌افزار دارای امکانات و قابلیت‌هایی مانند جست وجو در بیش از 35 هزار عنوان باب و سرفصل از طریق فهرست گزینشی، قابلیت‌‌های پژوهشی و یادداشت‌برداری است و ذخیره، ویرایش و چاپ متن مورد نظر، جست وجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب برنامه نیز از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchm6nk.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما