کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم در مسکن مهر رتبه اول کشور را دارد

خبرگزاری مهر , 6 اسفند 1390 ساعت 11:41

قم نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: امروز افتخار می‌کنیم که در مسکن مهر از لحاظ عملکرد در کشور رتبه اول را دارا هستیم.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا قلندر ظهر جمعه در همایش بزگداشت روز مهندسی و خواجه نصیرالدین طوسی که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در دولت نهم و به خصوص دهم در قم هر روز به نام روز مهندس است افزود: امروز جلوه‌های ویژه مهندسی را در جای جای استان قم شاهدیم و هر روز شاهد شروع و به اتمام رسیدن پروژه‌های مختلفی هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ مسکن مهر قم پروژه‌ای تعطیل شده بود افزود: با ورود جامعه بزرگ مهندسی استان قم به این پروژه، امروز افتخار می‌کنیم که در مسکن مهر از لحاظ عملکرد در کشور رتبه اول را دارا هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم افزود: امروز در هر کجای استان قم کارگاه سازندگی برقرار است و مهندسان در این شهر ثابت کردند که اگر ایرانی بخواهد کاری انجام دهد امکان پذیر است.

تقدیر از مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان قم
قلندر با تقدیر از تلاش‌های رییس و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: در دوره مدیریتی جدید این سازمان تحولات و پویایی خوبی ایجاد شده است که امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.

وی افزود: پرداختن به موضوعاتی همانند معماری اسلامی و اخلاق مهندسی بسیار مهم و هائز اهمیت است که خوشبختانه استان قم در این زمینه پیشتاز بوده و امیدواریم جامعه مهندسی استان قم بتوانند خدمات مهندسی خود را با سایر استانهای کشور صادر کنند.

انتهای پیام/۱۰۵


کد مطلب: 4995

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4995/قم-مسکن-مهر-رتبه-اول-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir