شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 4995

قم در مسکن مهر رتبه اول کشور را دارد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: امروز افتخار می‌کنیم که در مسکن مهر از لحاظ عملکرد در کشور رتبه اول را دارا هستیم.
قم در مسکن مهر رتبه اول کشور را دارد
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قلندر ظهر جمعه در همایش بزگداشت روز مهندسی و خواجه نصیرالدین طوسی که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در دولت نهم و به خصوص دهم در قم هر روز به نام روز مهندس است افزود: امروز جلوه‌های ویژه مهندسی را در جای جای استان قم شاهدیم و هر روز شاهد شروع و به اتمام رسیدن پروژه‌های مختلفی هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۸۸ مسکن مهر قم پروژه‌ای تعطیل شده بود افزود: با ورود جامعه بزرگ مهندسی استان قم به این پروژه، امروز افتخار می‌کنیم که در مسکن مهر از لحاظ عملکرد در کشور رتبه اول را دارا هستیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم افزود: امروز در هر کجای استان قم کارگاه سازندگی برقرار است و مهندسان در این شهر ثابت کردند که اگر ایرانی بخواهد کاری انجام دهد امکان پذیر است.

تقدیر از مهندسان عضو نظام مهندسی ساختمان قم
قلندر با تقدیر از تلاش‌های رییس و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: در دوره مدیریتی جدید این سازمان تحولات و پویایی خوبی ایجاد شده است که امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد.

وی افزود: پرداختن به موضوعاتی همانند معماری اسلامی و اخلاق مهندسی بسیار مهم و هائز اهمیت است که خوشبختانه استان قم در این زمینه پیشتاز بوده و امیدواریم جامعه مهندسی استان قم بتوانند خدمات مهندسی خود را با سایر استانهای کشور صادر کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.3a5ct1a3wbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما