چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 50173
منبع : خبرگزاری فارس
با مخالفت شورای تامین شهرستان قم

هر 2 مسابقه لیگ برتر فوتسال در قم لغو شد

قم نيوز : قم نیوز: هر دو مسابقه تیم‌های لیگ برتری فوتسال قم در مقابل حریفان خود از هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور لغو شد.
هر 2 مسابقه لیگ برتر فوتسال در قم لغو شد
هر 2 مسابقه لیگ برتر فوتسال در قم لغو شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین نمایندگان مشهد و بندرعباس روز سه‌شنبه ششم تیر ماه لغو شده بود، در روز دوم دیدارهای هفته نخست، یکی دیگر از بازی‌های این هفته نیز لغو شد.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود امروز چهارشنبه هفتم تیر ماه یکی از دیدارهای هفت نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان در قم به انجام برسد اما برگزاری این دیدار منتفی شد.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و هیات قم قرار بود از ساعت 18 امروز در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف یکدیگر بروند اما ساعتی قبل از شروع این بازی، به طور ناگهانی و کاملا غیر منتظره از سوی شورای تامین شهرستان قم با برگزاری این بازی مخالفت شد.

دلیل مهم مخالفت شورای تامین شهرستان قم با برگزاری این دیدار، تغییر مکان برگزاری بازی‌ تیم‌های هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان بود زیرا سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که پیش از این به عنوان میزبان بازی این دو تیم معرفی شده بود، این روزها درگیر برگزاری مسابقات بین‌المللی 2017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) است و به همین دلیل بازی به سالن شهدای بهزیستی قم جنب اتوبان قم – اصفهان منتقل شده بود.

شورای تامین شهرستان قم نیز با توجه به جانمایی نامناسب سالن شهدای بهزیستی قم در حاشیه شهر و دوری این سالن از دسترس علاقمندان پرتعداد فوتسال، با وجود اینکه با مقاومت سازمان لیگ فوتسال مواجه شده بود، دو ساعت پیش از شروع این دیدار با برگزاری آن مخالفت کرد.

با این اتفاق دیدار خانگی دیگر نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران با حریف خود مقاومت قرچک در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که قرار بود از ساعت 18 روز پنجشنبه هشتم تیر ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام برسد، به دلیل مخالفت شورای تامین استان قم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmydt.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما