شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 50229
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 20 تيم صورت گرفت

تجليل از تيم‌هاي برتر مسابقات فوتسال جام شهيد سراجي در قم

قم نيوز : قم نیوز: تيم‌هاي اول تا چهارم رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال استان قم يادواره شهيد سراجي معرفي و در حضور مسؤولان قم تجليل و قدرداني شدند.
به گزارش قم نیوز، در حالی که آرام آرام خبرهای متنوع و حواشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور دو نماینده فوتسال استان قم توجه علاقمندان پر تعداد این رشته را به خود جلب می‌کند، پرونده آخرین رقابت استانی جام رمضان در قم بسته شد.

امسال دو جام جذاب و تماشایی فوتسال با عنوان جام رمضان در دو سالن ورزشی شهر قم به انجام رسید و در هر مسابقه، جمعیت چشمگیری از علاقمندان به این رشته ورزشی را مجذوب خود کرد تا قمی‌ها آرام آرام آمادگی خود را برای همراهی دو نماینده شهرشان در لیگ برتر فوتسال سال 1396 به نمایش بگذارند.

بعد از برگزاری رقابت 20 تیم در جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای مبارزه با مواد مخدر قم به میزبانی بزرگترین سالن ورزشی این شهر یعنی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان و قهرمانی تیم امیران اسپرت، نوبت به معرفی تیم‌های اول تا چهارم رقابت‌های جام شهید سراجی قم رسید.

این در حالی است که سالن ورزشی مریم در منطقه پر جمعیت شهید دل‌آذر قم میزبانی رقابت‌های جام شهید سراجی را بر عهده داشت و در این جام نیز 20 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام این بازی‌ها با قهرمانی تیم فوتسال هیأت فاطمه‌الزهراء قم به کار خود پایان داد.

بعد از برگزاری مراحل اول و دوم مقدماتی چهار تیم نبرد، مبلمان یزدی، هیات فاطمه‌الزهراء و چرم وحید مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و با انجام دو بازی در نیمه نهایی، تیم مبلمان یزدی با برتری پنج بر چهار برابر نبرد به فینال رسید و تیم هیأت فاطمه‌الزهراء نیز با شکست چهار بر دو تیم چرم وحید دیگر فینالیست این بازی‌ها لقب گرفت.

در دیدار نهایی این بازی‌ها نیز تیم هیأت فاطمه‌الزهراء با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم مبلمان یزدی به پیروزی رسید و برای دومین دوره متوالی قهرمان این جام را جشن گرفت، ضمن اینکه تیم‌های چرم وحید و نبرد در رده‌های سوم و چهارم این مسابقات قرار گرفتند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchwinm.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما