شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : 50268
منبع : خبرگزاری فارس
دبير نوزدهمين همايش كتاب سال حوزه خبر داد

تمديد مهلت ارسال آثار كتاب سال حوزه تا 15 تيرماه

تاکنون 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده است
قم نيوز : قم نیوز: دبير نوزدهمين همايش كتاب سال حوزه از تمديد مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 تيرماه سال جاری خبر داد.
تمديد مهلت ارسال آثار كتاب سال حوزه تا 15 تيرماه /تاکنون 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده است
تمديد مهلت ارسال آثار كتاب سال حوزه تا 15 تيرماه /تاکنون 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی امروز، با اشاره به برنامه‌های نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه اظهار کرد: دبیرخانه این همایش به صورت مستقیم با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ارتباط است.

وی اضافه کرد: تمام کتبی که افراد طلبه ایرانی یا غیر ایرانی در حوزه علوم اسلامی و انسانی مرتبط با حوزه دین نگارش کرده باشند امکان شرکت در همایش کتاب سال حوزه را دارند.

دبیر نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی کتاب سال به صورت الکترونیک ثبت‌نام و آثارشان را برای دبیرخانه ارسال کنند، گفت: آثار همایش کتاب سال حوزه در 16 گروه مختلف مانند فسلفه، کلام، فقه و اصول، ادبیات، اخلاق و عرفان، حقوق و سیاست، تربیت، روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق، ترجمه وغیره دسته‌بندی می‌شود و در این گروه‌ها امکان انتخاب اثر برتر وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به روند برگزاری همایش کتاب سال حوزه عنوان کرد: مراحل دسته‌بندی، ارزیابی و نظارت بر این روند به صورت شورایی و گروهی انجام می‌شود، اساتید و نخبگان هر یک از رشته‌های علمی در بخش داوری حضور دارند و بر فرآیند مورد نظر نظارت می‌کنند.

مقیمی حاجی از تفاوت‌های همایش امسال کتاب سال حوزه نسبت به سال‌های گذشته یاد کرد و گفت: امسال برای نخستین بار مقاله علمی برتر نیز انتخاب می‌شود به همین علت فرآیند داوری برای مقالات نیز انجام می‌شود.

 وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه تا 15 تیرماه امسال خبر داد و افزود: تاکنون حدود 700 اثر به دبیرخانه همایش ارسال شده که آثار رسیده در حال دسته‌بندی است، متقاضیان شرکت در این همایش در نظر داشته باشند که امکان تمدید مجدد مهلت ارسال آثار وجود ندارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaunm.49nwi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما