يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 50284
منبع : خبرگزاری فارس
سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه انجام می‌شود

رویارویی فوتسالیست‌های قم با شهروند ساری در هفته دوم لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های قم در دومین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم شهروند ساری صف‌آرایی می‌کنند.
رویارویی فوتسالیست‌های قم با شهروند ساری در هفته دوم لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری بی‌نظم رقابت‌های هفته نخست از نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و لغو چهار مسابقه، تیم‌های لیگ برتری از روز سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه باید در هفته دوم این مسابقات به میدان بروند.

این در حالی است که امسال دو تیم هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند و این دو تیم به دلیل بازی‌های هفته نخست خود به ترتیب در مقابل تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت قرچک به میدان نرفتند تا از هفته دوم رسما کار خود را در لیگ نوزدهم آغاز کنند.

تیم فوتسال هیأت‌ قم که جانشین یاسین‌پیشرو شده، با مربیگری مشترک محمد قاسمی و ابوالفضل ثانی به عنوان نماینده اول شهر قم شناخته می‌شود و مسابقه هفته نخست این تیم در مقابل گیتی‌پسند اصفهان به دلیل مهیا نبودن شرایط سالن مسابقه به انجام نرسید تا این تیم در هفته دوم به میهمانی تیم شهروند ساری برود.

مصاف با تیم شهروند ساری نخستین مسابقه تیم هیأت‌ قم در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال است که طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران از ساعت 17 روز سه‌شنبه سیزدهم تیر ماه در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری به انجام خواهد رسید، در حالی که ساروی‌ها نیز در هفته نخست به میدان رفته‌اند.

تیم شهروند ساری در هفته نخست لیگ نوزدهم به میهمانی تیم حفاری اهواز رفت و برابر میزبان خود به نتیجه تساوی یک بر یک دست یافت تا یک امتیاز ارزشمند از این بازی کسب کرده و با روحیه‌ و انگیزه بیشتری روز سیزدهم تیر ماه از تیم فوتسال هیأت‌ قم پذیرایی کند.

گفتنی است تیم فوتسال هیأت‌ قم که در سال‌های گذشته با نام‌های مختلفی همچون فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، تربیت‌بدنی، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو به میدان رفته، در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر در سال 1395 با نام یاسین‌پیشرو به مقام دهم لیگ برتر دست یافته است.


انتهای پیام /  136
https://qomnews.ir/vdci5raw.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما