دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 50301
منبع : خبرگزاری فارس

تامین اجتماعی قم برای انتخاب مستمری بگیران نمونه فراخوان کرد

قم نيوز : قم نیوز: اداره کل تامین اجتماعی استان قم برای انتخاب بازنشستگان ، از کار افتادگان کلی و همسر بازمانده نمونه فراخوان کرد.
تامین اجتماعی قم برای انتخاب مستمری بگیران نمونه فراخوان کرد
به گزارش قم نیوز، مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت : تامین اجتماعی قم در آستانه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان و با توجه به نگرش متعالی قرآن کریم به جایگاه معنوی خانواده و منزلت بزرگان و لزوم تکریم از آنان با تکیه بر آموزه های دینی ، نسبت به انتخاب و معرفی مستمری بگیران نمونه قمی بر اساس معیارها و شاخص های تدوین شده اقدام کرده است.

ˈسید مجتبی موسویˈ روز یکشنبه با اعلام این خبر،افزود: میزان سوابق حق بیمه ، تربیت فرزندان صالح و موفق در عرصه های مختلف ، کسب موفقیت های مستمری بگیر در زمینه های گوناگون،تداوم فعالیت های اجتماعی،ارایه مقالات علمی و انجام امور پژوهشی،تدریس در مراکز رسمی،پیشرفت های تحصیلی،خلق آثار هنری و فرهنگی و کارآفرینی از جمله مهمترین مولفه های انتخاب مستمری بگیران نمونه است.

وی اظهار داشت : علاقمندان و واجدین شرایط با مراجعه به شعب استان و کانون های بازنشستگی می توانند از صبح روز دوشنبه مورخ 12 تیرماه تا پایان ساعت کاری روز یکشنبه پانزدهم مرداد ماه نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام و آنها را به همراه مدارک به شعب تامین اجتماعی و یا روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم واقع در خیابان ساحلی،روبروی پل شهید رجایی تحویل دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم خاطر نشان کرد : نفرات برتر حائز بالاترین امتیاز بر اساس گزینش نهایی در کمیته مربوطه در مراسم روز خانواده و تکریم از بازنشستگان معرفی و از آنان تجلیل به عمل می آید.

بر اساس آخرین آمار  33 هزار و 152 نفر در قم مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند.

تامین اجتماعی استان قم در حال حاضر 725 هزار نفر را تحت پوشش دارد.

25 شهریورماه مصادف با 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizpaw.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما