يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : 50309
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله سعیدی:

دستگاه‌های امنیتی حافظان حدود الهی در نظام اسلامی هستند

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بر اساس آیات قرآن کریم مؤمنین حافظان حدود الهی هستند و دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی نیز به عنوان حافظان حدود الهی در نظام جمهوری اسلامی شناخته و تعریف می‌شوند.
دستگاه‌های امنیتی حافظان حدود الهی در نظام اسلامی هستند
دستگاه‌های امنیتی حافظان حدود الهی در نظام اسلامی هستند
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای سازمان حفاظت اطلاعات سپاه که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد،  اظهار کرد: طبق دستورات قرآن و روایات و براساس ضرورت‌های تعیین شده در نظام اسلامی، دستگاه‌های امنیتی تشکیل شده و مشغول به انجام ماموریت‌های حساس هستند.

وی با بیان اینکه التزام به محدودیت‌های شغلی، قبول الزامات آن و کنار آمدن با مشکلات و سختی‌های این شغل از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: عدم قبولی قلبی سبب می‌شود انسان در طعمه دشمن واقع شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: صاحبان مشاغل حساس در حفظ و تقویت سازمان‌های اطلاعاتی و حفاظتی بسیار تاثیر گذارند و نباید درصدد تضعیف و تخریب سازمان باشند بلکه باید با بینش صحیح به فکر تقویت سازمان و در مواقع بحرانی کمک کار باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آیات قرآن کریم مؤمنین حافظان حدود الهی هستند و دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی نیز به عنوان حافظان حدود الهی در نظام جمهوری اسلامی شناخته و تعریف می‌شوند.

سعیدی با اشاره به سختی‌ها و مشکلات مشاغل حساس مطرح کرد: افرادی که در این دنیا با مشکلات و سختی‌ها مواجه هستند نزد خداوند از حق ویژه‌ای برخوردار خواهند بود و این پاداش بزرگ تحمل سختی‌ها، محدودیت‌ها و مشکلاتی در مشاغل سخت و حساس دست یافتنی است.

وی اظهار کرد: با توجه به وظایفی که دستگاه‌های امنیتی دارند برخورد با متخلفان و هنجارشکنان دارای الزاماتی است که شخصی که این شغل را انتخاب کرده باید به آن‌ها پایبند باشد.

امام جمعه قم در پایان با تاکید بر تاثیر اعتقاد و ایمان به یاری خداوند متعال اضافه کرد: انسان باید اعتقاد و باور درونی داشته باشد که تمامی پیروزی‌ها و موفقیت‌ها از سوی خداوند متعال است و پیروزی انقلاب اسلامی، شکست دشمنان در هشت سال دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر نمونه و مصادیق بارزی از این موضوع است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgyw9n.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما