يکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 5035
به منظور گرم‌شدن تنور انتخابات صورت گرفت؛

اعلام آمادگی مهندس وكيلی براي مناظره با كانديداهای انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: مهندس محمد وكيلی كانديدای نهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مناظره با ساير كانديداهای حوزه انتخابيه استان قم اعلام آمادگی كرد.
اعلام آمادگی مهندس وكيلی براي مناظره با كانديداهای انتخابات
به گزارش قم نیوز، محمد وکیلی كه بیش از ۳۰ سال تجربه مدیریت موفق در سطوح مختلف را در كوله‌بار خود دارد اظهار داشت: من برای مناظره با همه كاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی در قم اعلام آمادگی می‌كنم. فقط یك شرط دارم كه چون اجازه تخریب به خودم نمی‌دهم، خواهش می‌كنم دیگران هم وارد فضای تخریب نشوند.

شهردار اسبق سه كلانشهر مشهد، شیراز و قم با بیان اینكه كاندیداهای انتخابات باید توانمندی‌ها و صلاحیت‌های خودشان را برای مردم بازگو كنند تصریح كرد: ما باید انتخاب رای را به مردم واگذار كنیم.

مهندس وكیلی با بیان اینكه تخریب كردن هم پیامد دنیوی دارد و هم اخروی تاكید كرد: نیائیم برای اثبات خودمان تخریب دیگران را مسیر كارمان قرار دهیم.

فرماندار اسبق تهران، خرم‌آباد، بروجرد، ملایر و شیراز اضافه كرد: به فرض اینكه كسی بد باشد آیا خداوند، قرآن، پیامبر و ائمه معصومین اجازه دادند كه در جمع عموم بدی این فرد بیان شود؟ هر كسی كه در این عرصه می‌خواهد رقابت كند باید خودش را برای مردم عرضه كند، آیا مردم مثلا مرا انتخاب می‌كنند كه فلانی را تخریب كنم؟ من به این تخریب‌ها اعتقاد ندارم.

وی ادامه داد: اعتقاد قلبی من این است كه توانمندی‌ها و خوبی‌های خودمان را برای مردم بیان كنیم و به مردم فرصت بدهیم كه كاندیداهای مورد علاقه خودشان را انتخاب كنند و بعد كه هر كسی كه انتخاب شد همه كمك كنیم تا این فرد در برنامه‌ها و اهدافش موفق شود.

مهندس وكیلی اظهار داشت: همه ما برای توسعه و پیشرفت قم برنامه و هدف داریم و وقتی افرادی به عنوان نمایندگان مردم قم انتخاب شدند بقیه كاندیداها، برنامه‌های خودشان را تقدیم این نمایندگان كنند و به آنها قول دهیم كه هر كاری كه از دست هر كسی بر می‌آید دریغ نكنیم.

معاون وزیر كار، شهردار سه كلانشهر شیراز، مشهد و قم، فرماندار شهرستان‌های تهران، خرم‌آباد، بروجرد، ملایر و شیراز، مسوول امور اقتصادی و هماهنگی استانداری خراسان، مسوول تاسیس بازارچه‌های مرزی در استان خراسان، عضو ستاد مشترك اقتصادی فی مابین خراسان و لبنان، مدرس دانشگاه‌های علمی – كاربردی قم، پیام نور، آزاد اسلامی و پردیس قم و... از جمله سمت‌های مهندس محمد وكیلی در طول دوران خدمت وی بوده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.x8nbjh87n9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما