دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 50373
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم:

دستگاه‌ها اقامه نماز را به عنوان یک برنامه محوری مورد توجه قرار دهند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: دستگاه‌های دولتی باید نسبت به اقامه نماز هم‌افزایی داشته باشند و این موضوع را به عنوان یک برنامه محوری در راستای جامعیت کارهای خود مورد توجه قرار دهند.
دستگاه‌ها اقامه نماز را به عنوان یک برنامه محوری مورد توجه قرار دهند
دستگاه‌ها اقامه نماز را به عنوان یک برنامه محوری مورد توجه قرار دهند
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در کارگروه بومی‌سازی توانمندی و فعالیت‌های نماز اظهار کرد: هر چند در ظاهر هجمه‌های اقتصادی بیشتر از سایر هجمه‌ها قابل مشاهده بوده اما هجمه فرهنگی دشمن سنگین‌تر از دیگر هجمه‌هاست.

وی اضافه کرد: ما باید برای هجمه‌های فرهنگی برنامه تدوین کنیم و کارهای زیادی را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: چیزی که در دین اسلام مورد توجه بوده، نماز است چرا که با نماز باید در مقابل همه هجمه‌ها ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان را با نماز و برکات آن آشنا کنیم و صدا و سیما برنامه‌های خود را با محور نماز که ستون دین است مورد نظر قرار دهد، بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

رضوی افزود: ما همه کارها را می‌بایست با محوریت نماز به سرانجام رسانیم و در این عرصه مانور و تبلیغ کنیم تا به پیامدهای مثبت آن برسیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند کارهای بسیار مطلوبی را انجام داده‌ایم اما این موضوع نباید موجب غرور و بی‌توجهی به مباحث دیگر شود چرا که اکنون نسبت به خیلی از ظرفیت‌های نماز غافل هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: اگر انگیزه ترویج نماز در میان مدیران وجود داشته باشد دیگر نبود اعتبار مطرح نیست و مباحث مالی مطرح نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای انجام کارهای فرهنگی همانند اقامه نماز نباید برای خود محدودیت اعتباری و مالی قائل باشیم و ترویج نماز را جزو وظایف ذاتی و کارهای مدیریتی بدانیم.

رضوی اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی نسبت به اقامه نماز باید هم‌افزایی داشته باشند و این موضوع را به عنوان یک برنامه محوری در راستای جامعیت کارهای خود مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در استان به صورت ویژه باید به تهیه محتوا توجه کنیم و کارهای ویژه‌ای را انجام دهیم؛ در فضای مجازی حجم کار زیادی وجود دارد به همین علت باید استفاده از این ظرفیت را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxxnm.23nvqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما