کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

تيراندازي 7 قمي براي قهرماني كشور

خبرگزاری فارس , 12 تير 1396 ساعت 19:45

قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم از اعزام تيمي هفت نفره در بخش مردان به دومين مرحله پيكارهاي تيراندازي آزاد قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: تیراندازان قم بعد از حضور در مرحله نخست پیکارهای آزاد تیراندازی مردان و بانوان ایران و تجارب بسیار خوبی که از رقابت با حریفان کسب کردند، اکنون آماده رقابت‌های مرحله دوم سال 96 هستند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای مرحله دوم آزاد تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور با عنوان یادواره شهید علیرضا شمسی‌پور در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی میان ورزشکاران برتر این رشته از سراسر کشور انجام می‌شود.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: امسال شاهد برگزاری نهمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی مردان و بانوان کشور در سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه هستیم و دومین مرحله آن به مدت دو روز به میزبانی سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این دوره از مسابقات، فراهم کردن فرصتی مناسب برای حضور علاقمندان به تیراندازی در عرصه رقابت‌ با برترین‌های کشور و همچنین شناسایی استعدادهای این رشته است تا به نوعی پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی صورت گیرد.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه رقابت‌های مرحله دوم نیز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همراه با مرحله فینال برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: در این مرحله شاهد حضور پنج تیرانداز قم در رشته تفنگ بادی و دو تیرانداز قم در رشته تپانچه بادی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی مردان ایران روزهای پانزدهم و شانزدهم تیرماه به میزبانی فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود و در ترکیب تیم تفنگ بادی قم هادی غرباقی، محمدصادق چاووشی، سیدمصطفی موسوی، ایمان بابائیان و محمدرضا طالبی به میدان می‌روند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری در بخش بانوان نیز روزهای 22 و 23 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در رشته تپانچه بادی رقابت‌های مردان نیز محمود جعفرغفار و هادی باقری نمایندگان قم هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50377

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50377/تيراندازي-7-قمي-براي-قهرماني-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir