دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 50377
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

تيراندازي 7 قمي براي قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم از اعزام تيمي هفت نفره در بخش مردان به دومين مرحله پيكارهاي تيراندازي آزاد قهرماني كشور خبر داد.
تيراندازي 7 قمي براي قهرماني كشور
تيراندازي 7 قمي براي قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: تیراندازان قم بعد از حضور در مرحله نخست پیکارهای آزاد تیراندازی مردان و بانوان ایران و تجارب بسیار خوبی که از رقابت با حریفان کسب کردند، اکنون آماده رقابت‌های مرحله دوم سال 96 هستند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، پیکارهای مرحله دوم آزاد تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور با عنوان یادواره شهید علیرضا شمسی‌پور در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی میان ورزشکاران برتر این رشته از سراسر کشور انجام می‌شود.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: امسال شاهد برگزاری نهمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی مردان و بانوان کشور در سلاح‌های بادی تفنگ و تپانچه هستیم و دومین مرحله آن به مدت دو روز به میزبانی سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف فدراسیون از برگزاری این دوره از مسابقات، فراهم کردن فرصتی مناسب برای حضور علاقمندان به تیراندازی در عرصه رقابت‌ با برترین‌های کشور و همچنین شناسایی استعدادهای این رشته است تا به نوعی پشتوانه‌سازی برای تیم‌های ملی صورت گیرد.

متقیان‌نژاد با بیان اینکه رقابت‌های مرحله دوم نیز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان همراه با مرحله فینال برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: در این مرحله شاهد حضور پنج تیرانداز قم در رشته تفنگ بادی و دو تیرانداز قم در رشته تپانچه بادی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی مردان ایران روزهای پانزدهم و شانزدهم تیرماه به میزبانی فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود و در ترکیب تیم تفنگ بادی قم هادی غرباقی، محمدصادق چاووشی، سیدمصطفی موسوی، ایمان بابائیان و محمدرضا طالبی به میدان می‌روند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم با بیان اینکه مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری در بخش بانوان نیز روزهای 22 و 23 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در رشته تپانچه بادی رقابت‌های مردان نیز محمود جعفرغفار و هادی باقری نمایندگان قم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzfbs.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما