سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 50383
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

استعدادیابی و برگزاری پیکارهای انتخابی تنیس روی‌میز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی این رشته و استعدادیابی از بین نخبه‌های پینگ‌پنگ برای اعزام به مسابقات کشوری خبر داد.
استعدادیابی و برگزاری پیکارهای انتخابی تنیس روی‌میز در قم
به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان، اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان وارد برنامه‌های اصلی و مهم سال 1396 شده‌ایم و در تقویم سال جاری فدراسیون پینگ‌پنگ نیز میزبانی پنج رویداد مهم این رشته به هیأت‌ تنیس روی‌میز قم واگذار شده است.

وی در ادامه به برگزاری پیکارهای انتخابی دو رده سنی پایه در قم اشاره و بیان کرد: این انتخابی در دو رده سنی خردسالان و نونهالان برنامه‌ریزی شده است زیرا مسابقات انتخابی طرح هوپس فدراسیون پینگ‌پنگ را روزهای ۲۶ تا ۲۸ تیر ماه در اصفهان پیش‌رو داریم.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم ابراز کرد: به همین منظور برای برگزاری پیکارهای انتخابی بین استعدادها و نخبه‌های پینگ‌پنگ قم برنامه‌ریزی شده و این رقابت‌ها امروز به میزبانی سالن  تنیس روی‌میز شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی بین متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1384 تا دهم دی‌ماه سال 1386 برگزار می‌شود.

وی در ادامه به اجرای طرح استعدادیابی از پینگ‌پنگ بازان رده‌های سنی 6 تا 8 سال در قم اشاره کرد و افزود: هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم طرح استعدادیابی کودکان این رده سنی را برای شناسایی چهره‌های شاخص برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور اجرا می‌کند.

عموئیان به شرایط سنی پینگ‌پنگ بازان برای حضور در این رقابت‌ها نیز اشاره و بیان کرد: متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1388 تا دهم دی‌ماه سال 1391 مجاز به رقابت در این دوره هستند و رقابت‌ها امروز در سالن شهید محمدی به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های جایزه بزرگ پینگ‌پنگ یادواره شهید محسن آبکار در قم اشاره کرد و افزود: این پیکارها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان و همچنین رده آزاد برنامه‌ریزی شده و رقابت‌های آن ویژه متولدین سال 1380 به بالا روز پنجشنبه پانزدهم تیر ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcippaw.t1auv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما