کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت هندبال قم خبر داد:

آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور

خبرگزاری مهر , 13 تير 1396 ساعت 15:01

قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز، حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور در ۲ منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم‌های استان‌های مختلف در این ۲ منطقه تقسیم بندی می‌شوند و مسابقات مرحله نهایی با حضور برترین‌های این ۲ منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم هندبال ساحلی استان قم نیز در منطقه شمال قرار گرفته و در این مسابقات در نوشهر با حریفان خود رقابت می‌کند تا جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند و این تیم ار روز دوشنبه در نوشهر به سر می‌برد.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: قرعه کشی مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور امروز برگزار می‌شود و از امروز، تیم‌ها مسابقات خود را در ساحل دریای مازندران آغاز می‌کنند و امیدوار به موفقیت تیم اعزامی از قم هستیم.

محمدخانی بیان داشت: حسین یزدانی بازیکن باسابقه هندبال ساحلی قم که در این بخش به طور ویژه تبحر دارد و در چند سال اخیر چه در ترکیب تیم‌های اعزامی قم و چه در ترکیب تیم‌هایی از سایر استان‌ها در مسابقات ساحلی کشور حضور داشته علاوه بر اینکه بازیکن و کاپیتان تیم هندبال قم است مسئولیت هدایت تیم را نیز بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: محمد خیل خانه، روح الله جعفری، محسن ولیان، ابراهیم هاشمی، مهدی دهقان، صادق فیلی، سید مرتضی طباطبایی، حسام خان بابایی و علی شهیدی دیگر بازیکنان تیم هندبال قم در نوشهر را تشکیل می‌دهند و سرپرست این تیم امیر حسین خان بابایی است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: تیم‌های برتر این مسابقات به همراه تیم‌های برتر منطقه جنوب راهی مرحله پایانی این رقابت‌ها خواهند شد و: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از منطقه یک شامل استانهای مازندران، آذربایجان غربی و شرقی، البرز، تهران، قم، مرکزی، گیلان، گلستان، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 50390

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/50390/آغاز-رقابت-هندبالیست-های-قم-مسابقات-ساحلی-منطقه-شمال-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir