سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 50390
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت هندبال قم خبر داد:

آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور خبر داد.
آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور
آغاز رقابت هندبالیست‌های قم در مسابقات ساحلی منطقه شمال کشور
به گزارش قم نیوز، حسین محمدخانی اظهار داشت: رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور در ۲ منطقه شمال و جنوب برگزار می‌شود که تیم‌های استان‌های مختلف در این ۲ منطقه تقسیم بندی می‌شوند و مسابقات مرحله نهایی با حضور برترین‌های این ۲ منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم هندبال ساحلی استان قم نیز در منطقه شمال قرار گرفته و در این مسابقات در نوشهر با حریفان خود رقابت می‌کند تا جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند و این تیم ار روز دوشنبه در نوشهر به سر می‌برد.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: قرعه کشی مسابقات هندبال ساحلی منطقه شمال کشور امروز برگزار می‌شود و از امروز، تیم‌ها مسابقات خود را در ساحل دریای مازندران آغاز می‌کنند و امیدوار به موفقیت تیم اعزامی از قم هستیم.

محمدخانی بیان داشت: حسین یزدانی بازیکن باسابقه هندبال ساحلی قم که در این بخش به طور ویژه تبحر دارد و در چند سال اخیر چه در ترکیب تیم‌های اعزامی قم و چه در ترکیب تیم‌هایی از سایر استان‌ها در مسابقات ساحلی کشور حضور داشته علاوه بر اینکه بازیکن و کاپیتان تیم هندبال قم است مسئولیت هدایت تیم را نیز بر عهده دارد.

وی عنوان کرد: محمد خیل خانه، روح الله جعفری، محسن ولیان، ابراهیم هاشمی، مهدی دهقان، صادق فیلی، سید مرتضی طباطبایی، حسام خان بابایی و علی شهیدی دیگر بازیکنان تیم هندبال قم در نوشهر را تشکیل می‌دهند و سرپرست این تیم امیر حسین خان بابایی است.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: تیم‌های برتر این مسابقات به همراه تیم‌های برتر منطقه جنوب راهی مرحله پایانی این رقابت‌ها خواهند شد و: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از منطقه یک شامل استانهای مازندران، آذربایجان غربی و شرقی، البرز، تهران، قم، مرکزی، گیلان، گلستان، خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی حضور دارند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgzw9n.ak9zy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما