شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 25308

دعوت هندبالیست قم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت هندبال استان قم از دعوت شدن هندبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی مردان کشورمان خبر داد.
دعوت هندبالیست قم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی
به گزارش قم نیوز، سید علیرضا طباطبایی تصریح کرد: خوشبختانه سال جاری نیز برای هندبال قم با توفیقات بسیار خوبی همراه بوده و ورزشکاران هندبال قم در رده‌‌های سنی مختلف هر دو بخش مردان و بانوان اکنون عضو تیم‌های ملی هستند.

وی افزود: در حال حاضر یک هندبالیست در تیم ملی بزرگسالان، یک بازیکن در تیم ملی نوجوانان، یک بازیکن در تیم ملی هندبال ساحلی مردان، ۲ هندبالیست در تیم ملی هندبال بانوان و سه ملی‌پوش نیز در تیم ملی هندبال دختران جوان ایران عضویت دارند و این برای هندبال قم مایه افتخار است.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در این میان برای اولین بار از قم یک بازیکن به تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شده است و انشاءالله با انگیزه بالایی که دارد جزو یکی از نفرات تیم ملی اعزامی هندبال ساحلی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد بود.

وی با بیان اینکه حسین یزدانی به عنوان تنها ملی‌پوش هندبال قم هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان حضور دارد، تصریح کرد: با اینکه هندبالیست‌های قم از امکانات مناسبی برای تمرین در ساحل برخوردار نیستند اما با اولین حضور خود در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور عملکرد بسیار خوبی داشتند.

طباطبایی ادامه داد: دقیقا یک سال پیش بود که تیم هندبال ساحلی قم برای کسب موفقیت در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور با ترکیبی از بهترین‌های هندبال قم با حریفان خود به رقابت پرداخت و در ترکیب این تیم نفراتی که سابقه حضور در پیکارهای هندبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور را داشتند به میدان رفتند.

وی اضاف هکرد: در دوازدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال کشورمان در شمال کشور برگزار شد، هندبالیست‌های قم نیز حضور یافتند و نتیجه آن حضور دعوت حسین یزدانی یکی از اعضای تیم قم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان بود.

رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: با اینکه قم از ساحل برای تمرین کردن به منظور حضور در مسابقات هندبال ساحلی کشور برخوردار نیست اما هندبالیست‌های مستعد قمی در کنار یکدیگر با حضور در این پیکارها توانستند رتبه ششم کشور را نیز به دست بیاورند.

وی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال کشورمان رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی هیئت هندبال استان مازندران به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده در سواحل شهرستان ساری به مصاف یکدیگر رفتند.

طباطبایی در پایان اظهار داشت: حسین یزدانی ملی‌پوش هندبال استان قم در کنار سایر دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان قرار است تا بیست و چهارم تیرماه در اصفهان زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را برگزار کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6xni.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما