سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 15288
در پایان مرحله گروهی:

هندبالیست‌های قم از مسابقات ساحلی کشور حذف شدند

قم نيوز : قم نیوز: هندبالیست‌های قمی از گردونه رقابت‌های ساحلی هندبال کشور حذف شدند و بدون کسب مقام به کار خود در این پیکارها پایان دادند.
هندبالیست‌های قم از مسابقات ساحلی کشور حذف شدند
 به گزارش قم نیوز، رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی کشور با شرکت تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف این رشته به میزبانی هیئت هندبال استان مازندران در سواحل ساری به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.
 
این در حالی است که امسال دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی کشور با حضور 17 تیم و به میزبانی ساری برگزار شد و در بازی‌های انجام گرفته تیم صدرا سیستم قم از گام نخست، رقابت خود با حریفان مدعی را با شکست آغاز کرد.
 
هندبالیست‌های ساحلی باز قم در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با تیم‌های مدعی و مطرح سنگ آهن بافق یزد، هیئت هندبال البرز و هیئت هندبال نوشهر همگروه بودند و در این مرحله هر سه بازی خود را واگذار کرده و امتیازی کسب نکردند.
 
تیم هندبال ساحلی قم در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی این پیکارها با تیم سنگ آهن بافق یزد به رقابت پرداخت و در دیداری که سه گل در آن به ثمر رسید، در نهایت تن به شکست دو بر یک داد تا امتیازات این بازی را به سادگی از دست بدهد.
 
مردان هندبالیست قم در دومین دیدار خود متاثر از باخت روز نخست برابر تیم ساحلی هیئت هندبال البرز قرار گرفتند، اما بدون اینکه در این دیدار موفق به گلزنی بشوند، با دریافت دو گل و باخت دو بر صفر میدان را ترک کرده و قعرنشین جدول گروه خود شدند.
 
باخت در دو دیدار متوالی برابر تیم‌های هندبال ساحلی هیئت البرز و سنگ آهن بافق یزد کار را برای تیم هندبال ساحلی قم تمام کرد و این تیم در آخرین مسابقه خود از مرحله گروهی به مصاف تیم هیئت هندبال بوشهر رفت و با دو گل شکست خورد.
 
مردان هندبالیست قم با واگذاری نتیجه به رقبای خود در مرحله مقدماتی پیکارهای هندبال ساحلی قهرمانی کشور با سه باخت به کار خود در این مسابقات پایان دادند در حالی که این دوره از مسابقات با قهرمانی تیم هیئت هندبال نوشهر به اتمام رسید.
 
این در حالی است که در دیدارهای نیمه نهایی ابتدا تیم هیئت هندبال نوشهر با دو گل بر تیم هیئت هندبال شهرستان نور غلبه کرد و سپس تیم هندبال ساحلی پیام صنعت فولاد سپاهان اصفهان موفق شد تیم ثامن الحجج سبزوار را مغلوب خود کند.
 
در دیدار نهایی بر سر کسب عنوان قهرمانی مسابقات هندبال ساحلی کشور نیز تیم هیئت هندبال نوشهر موفق شد با برتری مقابل پیام صنعت فولاد سپاهان اصفهان، بر بلندای هندبال ساحلی کشور قرار گیرد، ضمن اینکه در بازی رده بندی ثامن الحجج سبزوار مغلوب هیئت هندبال نور شد و به مکان چهارمی بسنده کرد و هیئت هندبال نور عنوان سوم را از آن خود کرد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdjx0f.yt0kj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما