چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 50453
منبع : خبرگزاری مهر
با پذیرش ۲ شکست پی در پی؛

تیم هندبال ساحلی قم شانس صعود را از دست داد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم هندبال ساحلی قم گفت: تیم هندبال ساحلی قم با پذیرش ۲ شکست پی در پی در مسابقات منطقه شمال کشور شانس صعود را از دست داد.
تیم هندبال ساحلی قم شانس صعود را از دست داد
تیم هندبال ساحلی قم شانس صعود را از دست داد
به گزارش قم نیوز، حسین یزدانی اظهار داشت: تیم هندبال ساحلی قم که در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور در منطقه شمال شرکت کرده در عین شایستگی مسابقات اول و دوم خود را واگذار کرد.

وی افزود: تیم هندبال ساحلی قم در مسابقات منطقه شمال به میزبانی نوشهر شرکت کرده است و سه شنبه شب در دومین مسابقه خودمغلوب شد تا عملا شانسی برای صعود به مرحله بعد نداشته باشد.

مربی تیم هندبال ساحلی قم گفت: اولین بازی تیم هندبال ساحلی قم عصر روز سه شنبه در نوشهر برابر تیم مقاومت البرز برگزار شد که نیمه اول بازی تیم ساحلی قم و مقاومت البرز با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود تیم قم پایان یافت.

یزدانی بیان داشت: نیمه دوم بازی تیم ساحلی قم و مقاومت البرز با نتیجه ۱۱ بر ۹ به نفع تیم البرز خاتمه پذیرفت اما در ضربات پنالتی تیم البرز برنده این بازی شد و شکست در بازی دوم نیز به ضرر تیم هندبال ساحلی قم تکرار شد.

وی عنوان کرد: تیم ساحلی قم در دومین بازی خود به مصاف تیم قدرتمند گیلان رفت که نتیجه هر دو نیمه را واگذار نمود و ۲ بر صفر بازنده شد و بدین ترتیب امروز در سومین و آخرین مسابقه خود در یک بازی تشریفاتی با تیم میزبان یعنی هیئت هندبال نوشهر روبرو می‌شود.

مربی تیم هندبال ساحلی قم تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۱۳ تیم برگزار می‌شود و تیم‌های برتر منطقه شمال به همراه تیم‌های برتر منطقه جنوب مسابقات دور پایانی را برای تعیین تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان هندبال ساحلی کشور برگزار می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwt9n.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما