سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 50402
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم تاکید کرد

لزوم استفاده از اساتید دانشگاهی در مدل اقتصاد مقاومتی قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: باید در موضوع‌های علمی مدل اقتصاد مقاومتی استان از تجربیات اساتید دانشگاه‌ و پژوهشگران استفاده کنیم چرا که این اقدام، این مدل را تکمیل می‌کند.
لزوم استفاده از اساتید دانشگاهی در مدل اقتصاد مقاومتی قم
لزوم استفاده از اساتید دانشگاهی در مدل اقتصاد مقاومتی قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در تالار امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم تهیه مدل اقتصاد مقاومتی ویژه استان قم اظهار کرد: باید با اتکا به مدل اقتصاد مقاومتی که با توجه بر واقعیت‌های استانی است، فعالیت‌های مورد نظر در استان قم فعالیت انجام شود.

وی اضافه کرد: در موضوع‌های علمی مدل اقتصاد مقاومتی استان قم باید از تجربیات اساتید دانشگاه‌ و پژوهشگران استفاده کنیم چرا که این اقدام، مدل اقتصاد مقاومتی استان را تکمیل می‌کند.

استاندار قم ادامه داد: باید برای توسعه استان قم برنامه اجرایی داشته باشیم و در برنامه‌ریزی‌ها به ظرفیت‌های استان توجه کنیم تا برنامه‌ها براساس واقعیت دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: استان قم موقعیت خوبی در زمینه بخش گردشگری دارد و سازمان میراث فرهنگی معین استان قم در موضوع اقتصاد مقاومتی است، مدیران استان قم باید برای ایجاد زیرساخت‌ها در بخش گردشگری و فعال کردن ظرفیت‌های ویژه در این بخش تلاش کنند.

صادقی در پایان با اشاره به ضرورت از بین بردن بروکراسی‌های اداری مطرح کرد: باید قوانین اضافه و موانع اداری را در کشور شناسایی و برای تسهیل‌گری در بخش تولید و ایجاد اشتغال و افزایش صادرات تلاش کنیم تا چرخ اقتصاد در کشور رونق داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauynm.49nww15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما