سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : 50408
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

نقش بخش خصوصي در ورزش قهرماني تقويت شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاكيد بر ضرورت تقويت هيئت‌هاي ورزش و نظارت جدي‌تر دولت بر فعاليت اين هيئت‌ها گفت: نقش و حضور بخش خصوصي در ورزش قهرماني بايد تقويت شود.
نقش بخش خصوصي در ورزش قهرماني تقويت شود
نقش بخش خصوصي در ورزش قهرماني تقويت شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی امروز در دیدار با اعضای هیأت رئیسه فوتبال استان قم طی سخنانی بر ضرورت توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های ورزش قهرمانی در استان قم تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تقویت هیأت‌های ورزشی استان افزود: دولت باید ضمن تعیین چشم‌انداز مناسب در مورد واگذاری فعالیت‌های ورزشی به بخش خصوصی، بر اجرای دقیق این چشم‌انداز، نظارت جدی داشته باشد.

استاندار قم با بیان اینکه خصوصی‌سازی یکی از مباحث بسیار مهم برای تحقق توسعه‌ی پایدار است، این  مهم را برای عرصه ورزش نیز ضروری خواند و ادامه داد: رویکرد اصلی دولت در ورزش عدم تصدی‌گری و درآمدزایی بوده و در این راستا گام‌های خوبی نیز در سطح ملی و استان قم برداشته شده است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌های دولتی استان برای اجرایی شدن سیاست کاهش تصدی‌گر دولت در بخش ورزش افزود: نهادهای نظارتی و مجموعه‌ی عوامل و کارکنان دولت نیز باید مدیران را در راستای نیل به این هدف یاری کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg7t9n.ak9zz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما