پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 50502
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم خبر داد

پيروزي دختران واليباليست قم در آغاز مسابقات نوجوانان كشور

قم نيوز : قم نیوز: نايب‌رئيس هیأت‌ واليبال استان قم از شروع موفق دختران واليباليست قم در پيكارهاي قهرماني رده سني نوجوانان دختر كشور خبر داد.
پيروزي دختران واليباليست قم در آغاز مسابقات نوجوانان كشور
پيروزي دختران واليباليست قم در آغاز مسابقات نوجوانان كشور
به گزارش قم نیوز، نسرین رامین امروز اظهار کرد: رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال از امروز به میزبانی هیأت‌ والیبال استان زنجان به انجام می‌رسد و تیم قم که با ترکیبی از استعدادهای این رده سنی به این رقابت‌ها اعزام شده در گام نخست تیم هیات زنجان را سه بر صفر مغلوب کرد تا شروع قدرتمندانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشد.

وی با اشاره به حریفان تیم والیبال دختران نوجوان قم در این رقابت‌ها، بیان کرد: تیم دختران قم در این مسابقات با تیم‌های هیأت‌ والیبال سیستان و بلوچستان، ایلام و زنجان هم‌گروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید برابر تیم هیأت‌ زنجان میزبان بازی‌ها به سه امتیاز شیرین دست یافت.

نایب‌رئیس هیأت‌ والیبال استان قم افزود: پس از پیروزی بر میزبان، دومین مسابقه تیم دختران نوجوان قم برابر تیم هیأت‌ سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و سرانجام آخرین مسابقه تیم هیأت‌ قم در مرحله مقدماتی برای کسب مجوز صعود به دور بعدی بازی‌ها با تیم هیأت‌ ایلام است.

وی در ادامه به اسامی بازیکنان تیم اعزامی قم اشاره و ابراز کرد: ثمین افراز، سیده‌عطیه شاهرخی، مهدیه مرادی، کوثر علی‌مرادی، عارفه خادم، فاطمه زلفی‌گل، فاطمه مجیدی، یگانه بختیاری، بهاره اسمی‌خانی، مرضیه حاجی‌حسین‌علی، زینب ندّاف، اسماء نادری‌فر و محبوبه محمودآبادی اعضای این تیم هستند.

رامین خاطرنشان کرد: در کادر فنی تیم والیبال دختران نوجوان هیأت‌ والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور، مسوولیت سرمربیگری تیم بر عهده معصومه دارابی است، ضمن اینکه لیلا خزایی به عنوان مربی و مریم میرحدادیان این تیم را به عنوان سرپرست همراهی می‌کند.

وی تصریح کرد: اعزام‌های بخش بانوان هیأت‌ والیبال استان قم به رقابت‌های سال 1396 قهرمانی دختران کشور در دو رده سنی دیگر یعنی جوانان و امید نیز انجام می‌شود، اما هنوز اسامی مربیان و بازیکنان این دو تیم نهایی نشده و به زودی وضعیت این دو تیم نیز مشخص می‌شود.

نایب‌رئیس هیأت‌ والیبال استان قم در پایان اظهار کرد: سال گذشته از رقابت‌های سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید والیبال دختران ایران، مقام سوم رده سنی امید در صومعه‌سرای استان گیلان نصیب والیبال قم شد و امسال نیز در این رقابت‌ها به دنبال کسب رتبه هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5sbs.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما