شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : 50577
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: یک منبع آب 10 هزار لیتری و یک عدد آبشخور حیات وحش که توسط یکی خیرین اهدا شده بود، در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان نصب شد.
نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم
نصب آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان قم
به گزارش قم نیوز، سید رحمان دانیالی با اشاره به نصب یک عدد آبشخور حیات وحش در منطقه شکار ممنوع حوض سلطان گفت: این آبشخور به همراه یک منبع آب 10 هزار لیتری در این تالاب ارزشمند نصب شده است.

وی افزود: این منبع آب و آبشخور توسط خانواده مرحومه «مهتاب خوش بین» از خیرین دوستدار محیط زیست در قالب طرح «نذر طبیعت» اهدا شده بود که با کمک محیط بانان و جمعی از دوستداران و کارشناسان محیط زیست در تالاب حوض سلطان نصب شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضمن تجلیل از همه خیرین حوزه محیط زیست گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از مهمترین نیازها و اولویت های امروز جامعه است که نیازمند توجه از سوی همه مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران است.

وی مدیریت منابع آبی در مناطق و زیستگاه‌های طبیعی به ویژه در فصول گرم سال را در حفاظت از گونه‌های گیاهی و جانوری را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی و مشارکت همه مردم و مسؤولان گام‌های مثبت و موثری در مسیر تحقق اهداف زیست محیطی در جامعه برداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5k0k.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما