دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 50654
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش دووميداني قم به مسابقات جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ دووميداني استان قم از اعزام ملي‌پوش آينده‌دار اين رشته مدال‌آور به پيكارهاي دووميداني 2017 قهرماني جهان خبر داد.
اعزام ملي‌پوش دووميداني قم به مسابقات جهاني 2017
اعزام ملي‌پوش دووميداني قم به مسابقات جهاني 2017
به گزارش قم نیوز، علی رضایی امروز اظهار کرد: محمدتقی مهرعلی که یکی از بهترین‌های حال حاضر دوومیدانی قم در رده‌های سنی پایه است امروز همراه با دیگر اعضای تیم ملی دوومیدانی رده نوجوانان ایران راهی پیکارهای 2017 قهرمانی جهان شد.

وی ادامه داد: با توجه به نتایج بسیار خوبی که مهرعلی در پیکارهای انتخابی تیم ملی نوجوانان گرفت، خوشبختانه مجوز همراهی تیم کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد و اکنون نیز با شرایط مناسبی که از نظر آمادگی روحی و جسمانی دارد به موفقیت وی در رقابت‌های جهانی امیدواریم.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: محمدتقی مهرعلی ورزشکار با استعدادی است که خود را از روستای ورجان بخش کهک به این سطح از ورزش حرفه‌ای رسانده و درخشش وی در مسابقات جهانی یقینا وی را به عنوان یک الگو برای گرایش دیگر استعدادهای ورزش روستایی به دوومیدانی معرفی خواهد کرد.

وی ابراز کرد: مهرعلی در طرح استعدادیابی دوومیدانی قم توانست قابلیت‌ فنی و قدرت بالای خود را در رشته پرتاب وزنه به نمایش بگذارد و به لطف خدا و همچنین همت و تلاشی که خود این ورزشکار داشت، آنقدر پیشرفت کرد که اکنون ملی‌پوش دوومیدانی قم در مسابقات قهرمانی جهان به شمار می‌رود.

رضایی عنوان کرد: مهرعلی سهمیه پیکارهای جهانی رشته پرتاب وزنه را کمتر از یک ماه قبل در رقابت‌های رکوردگیری از دوومیدانی‌کاران نوجوان کشور به دست آورد و امروز همراه با هشت ملی‌پوش دیگر راهی رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان در قاره آفریقا شد.

وی با تاکید بر اینکه مهرعلی قابلیت درخشش در رقابت‌های قهرمانی دنیا را نیز دارد، عنوان کرد: این پرتاب‌گر در انتخابی تیم ملی نوجوانان پرتابی به میزان 19 متر و 20 سانتیمتر برای کسب سهمیه پیکارهای جهانی به ثبت رساند تا تیم ملی ایران را در این پیکارها به میزبانی کشور کنیا همراهی کند، مسابقاتی که 21 تا 25 تیرماه در نایروبی کنیا انجام می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxmei.uqeyizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما