چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 50762
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

قدرداني از يك سال افتخارآفريني مربيان و قهرمانان تكواندو قم

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تكواندو استان قم گفت: در مراسمي به يادماندني از يك سال افتخارآفريني و تلاش براي ارتقاء تكواندو قم توسط مربيان و قهرمان اين رشته قدرداني شد.
قدرداني از يك سال افتخارآفريني مربيان و قهرمانان تكواندو قم
قدرداني از يك سال افتخارآفريني مربيان و قهرمانان تكواندو قم
به گزارش قم نیوز، هاشم آقایی امروز اظهار کرد: سال 1395 برای تکواندو استان قم به واسطه اینکه موفقیت‌های متعددی را از میادین داخلی و برون‌مرزی کسب کرد، یک سال موفق بود و امیدواریم که امسال دستاوردهای بیشتری از این رشته کسب کنیم.

وی ادامه داد: به دست آوردن سهمیه حضور در مسابقات جهانی و آسیایی رشته پومسه، کسب مدال‌های متنوع از مسابقات قهرمانی کشور، حضور موفق تیم‌های قم در لیگ‌های تکواندو ایران و بسیاری اتفاقات مثبت دیگر موجب شد تا مراسم تجلیل از برترین‌های سال 95 باشکوه برگزار شود.

دبیر هیأت‌ تکواندو استان قم با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از تکواندوکاران مدال‌آور سال 95 توسط این هیات، بیان کرد: این مراسم با حضور محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو، بیژن مقان‌لو سرمربی سابق تیم ملی ایران، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و تکواندوکاران قهرمان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این آیین از تکواندوکاران مدال‌آور قم که موفق به کسب عناوین قهرمانی در مسابقات رده‌‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین رقابت‌های پاراتکواندو و قهرمانی پومسه کشور شده بودند و همچنین از مربیان نقش آفرین در کسب این مدال‌ها تقدیر شد.

آقایی یاد آور شد: در سال جاری نیز با توجه به تلاش بسیار خوبی که تکواندوکاران قم دارند هم به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های برون‌مرزی امید داریم و هم به درخشش تکواندوکاران قم در هر دو بخش مردان و بانوان تمام رده‌های سنی در مسابقات کشوری امیدوار هستیم.

وی سپس به راهیابی تکواندو قم به اردوی جدید تیم ملی اشاره و بیان کرد: در مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ‌ملی تکواندو اعزامی به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که در خانه تکواندو برگزار شد، به لطف خدا علی چهرقانی تکواندوکار آینده‌دار قم همراه 10 تکواندوکار دیگر در اردوی تیم ملی ماندگار شد تا همچنان شانس اعزام به این رقابت‌های مهم را داشته باشد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcj8aei.uqeymzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما