چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 50773
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر ستاد راهیان نور استان قم مطرح کرد

بازدید 4 روزه کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر ستاد راهیان نور استان قم گفت: چهار روز سفر و بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور برای هر کاروان راهیان نور غرب پیش بینی شده است.
بازدید 4 روزه کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور
بازدید 4 روزه کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور
به گزارش قم نیوز، سرهنگ ستار احمدوند پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور غرب کشور که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، با بیان اینکه افتتاحیه رسمی راهیان نور کشور امسال در اردیبهشت‌ماه با همت خادمین شهدا و لطف خداوند برگزار شد، اظهار کرد: برنامه منسجم برای اعزام به راهیان نور غرب از امروز آغاز شده و برنامه بازدید از مناطق جنگی غرب و شمال غرب کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی از استان‌های کردستان و آذربایجان غربی و قتلگاه شهدای استان از جمله شهیدان زین‌الدین بازدید می‌شود.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم با بیان اینکه چهار روز سفر و بازدید از مناطق عملیاتی برای هر کاروان پیش بینی شده است افزود: در این سفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مریوان، سنندج، سردشت و بانه بازدید صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزم 4 هزار نفر از همشهریان قمی به مناطق عملیاتی غرب کشور تصریح کرد: نخستین کاروان با همکاری شهرداری، از این مجموعه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfzbs.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما