شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 50876
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در منطقه 5 قم صورت گرفت؛

دیدار مردمی شهردار منطقه پنج در مسجدامام منتظر(عج)

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه پنج با حضور در مسجدامام منتظر(عج)، ضمن دیدار و گفت و گو با شهروندان به مسائل و درخواست های آنان رسیدگی نمود.
دیدار مردمی شهردار منطقه پنج در مسجدامام منتظر(عج)
دیدار مردمی شهردار منطقه پنج در مسجدامام منتظر(عج)
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن در دیدار مردمی در مسجدامام منتظر(عج) ضمن با اهمیت دانستن شناسایی مشکلات شهروندان و بر طرف نمودن خواستهای شهروندی، مساجد را مهمترین پایگاه اجتماعی در این خصوص خواند و افزود: مشارکت و حضور شهروندان زمینه ساز شناسایی و حل مشکلات شهری است.

وی عمده مشکلات شهری منطقه 5 را عدم توازن بین سرعت رشد جمعیت و ایجاد زیر ساختهای لازم توسعه شهری دانست و بیان داشت: شهرداری به عنوان یک سازمان درآمد هزینه با کمبود درآمدهای شهری مواجه است.

ترکمن با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی کلان منطقه همچون بازگشایی ادمه مسیر بلوار شهید کبیری، احداث بوستانهای محله ای، اجرای روکش آسفالت معابر سطح منطقه، احداث و گسترش انهار و سیستم هدایت آبهای سطحی، مثلث همدلی و مشارکت شهرداری، شهروندان و پیمانکاران را باعث پیشرفت و اتمام پرژه ها دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی در بحث مراقبت و نگهداری زیر ساختهای شهری همچون فضاهای سبز، شوارع آسفالت شده و جدولگذاری ها می تواند تا حد زیادی از هزینه های جاری شهرداری کاسته و مسئولین شهری را در جهت برنامه ریزی بهتر و بیشتر برای اجرای پروژه ها یاری نماید.

در پایان این جلسه اهالی با طرح مسائل و مشکلات خود به صورت نفر به نفر با شهردار منطقه گفت‌وگو نمودند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfvcdt.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما