شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 50877
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم:

مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار در پردیسان برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم از برگزاری مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار در بوستان شهروند پردیسان در شب‌های 22 و 23 تیر امسال خبر داد.
مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار در پردیسان برگزار شد
مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار در پردیسان برگزار شد
به گزارش قم نیوز، علی اکبر رحیمی با اشاره به برگزاری مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار، اظهار کرد: بر اساس شرح دستورالعمل‌های ابلاغی یکی از وظایف شهرداری‌ها، ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مواجهه با رخدادهای احتمالی است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم مطابق اموری که در سال گذشته انجام داده امسال نیز اقدام به برگزاری مانور زندگی در شرایط اضطرار برای شهروندان قمی کرده است.

رحیمی با اشاره به مشکلات فراوان پردیسان، گفت: به دلیل مشکلات فراوانی که در پردیسان وجود دارد این مانور به عنوان نخستین گام در بوستان شهروند واقع در محدوده پردیسان طی شب‌های 22 و 23 تیر ماه امسال اجرا شد.
وی عنوان کرد: در این مانور شهروندانی که از قبل اطلاع‌رسانی شده بودند در کارگاه‌های مختلف آموزش‌های مرتبط را به صورت فشرده فراگرفتند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان کرد: کارگاه حساس‌سازی و آمادگی ذهنی از جمله کارگاه‌ها بود که از سوی مرکز مدیریت بحران شهرداری برگزار شد و همچنین مرکز اورژانس، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی هر یک به فراخور شرح وظایف ابلاغی آموزش‌های مرتبط را به شهروندان ارائه دادند.

رحیمی با اشاره به استقبال کم‌نظیر شهروندان و رضایتمندی از اینگونه آموزش‌ها در پایان هر دوره، گفت: این امر سبب خرسندی همکاران در بخش‌های مختلف شد تا بتوانیم در برنامه‌های آینده که بنا است در سطح سایر مناطق اجرا شود با جدیت بیشتری این برنامه دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار در آینده در بوستان‌های دیگر مانند هاشمی در منطقه یک، بنیادی در منطقه سه و نرگس در منطقه 6 تا پایان شهریور امسال با هماهنگی با دستگاه‌های امدادرسان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم عنوان کرد:‌ پیش از برگزاری مانور با نصب بنرها و توزیع بروشور زمان و مکان برگزاری مانور آموزشی زندگی در شرایط اضطرار برای شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgu79n.ak9zu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما