يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 51244
منبع : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم
رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم تأکید کرد:

همراهی با فعالان صنعتی استان قم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: این اداره کل در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، همدلی و همراهی بی نظیری با فعالان صنعتی دارد.
همراهی با فعالان صنعتی استان قم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش قم نیوز، علی احمدی با اشاره به عملکرد اداره حقوقی این اداره کل در سه ماهه نخست سال در سخنانی اظهار داشت: طی این مدت 35 اخطاریه آلودگی زیست محیطی به واحدهای صنعتی ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، همدلی و همراهی بی نظیری با فعالان صنعتی داشته و در نخستین فصل سال فقط علیه 3 واحد صنعتی که آلایندگی بیش از حد داشته و به قوانین زیست محیطی و اخطاریه های این اداره کل بی توجه بوده اند، طرح شکایت کرده است.

رئیس اداره حقوقی حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تخلفات حوزه شکار و صید، از بررسی 4 پرونده تخلفات در مجامع قضایی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: معاضدت قضایی کارکنان و پیگیری اخذ سند مالکیت برای اموال غیرمنقول اداره کل از جمله پاسگاههای محیط بانی از دیگر اقدامات اداره حقوقی از ابتدای سال جاری می باشد.
https://qomnews.ir/vdcfj0dt.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما