يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 51254
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 54 هوگوپوش

برترين پسران تكواندوكار قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي تكواندو قهرمانی رده سني نوجوانان پسران استان قم با معرفي نفرات اول تا سوم اوزان مختلف به كار خود پايان داد.
برترين پسران تكواندوكار قم معرفي شدند
برترين پسران تكواندوكار قم معرفي شدند

به گزارش قم نیوز، رقابت‌های بخش مبارزه تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر استان قم ویژه تکواندوکاران رده کمربند قرمز و مشکی بین 54 هوگوپوش به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.

این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان داد که در وزن منهای 45 کیلوگرم علیرضا توکلی، احسان مقدمی، محمدمهدی ایمانی و مهدی رسولی مقام‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در وزن منهای 48 کیلوگرم ابوالفضل مولایی، علی استهری، مهدی حدادی و محمدرضا ذوالفقاری صاحب عناوین برتر شدند.

در وزن منهای 51 کیلوگرم محمدمهدی رشیدی، امیرمحمد غلامی و حمیدرضا صادقی‌آهنگر بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در وزن منهای 55 کیلوگرم حسین حسین‌زاده، امیرحسین رستگاری، علی‌اکبر جوکار و محمدرضا ایمانی بالاتر از دیگر رقبا به مقام‌های برتر رسیدند.

در وزن منهای59 کیلوگرم سیدعباس جلالی، مهدی صحرایی، مهدی افشاری‌راشدی و محمد ابراهیمیان، در وزن منهای منهای 63 کیلوگرم مهدی عابد، علی‌ زند و محمدصدرا مصباحی و در وزن منهای 68 کیلوگرم محمد خان‌محمدی، سپهر ادیب‌نیا، محمد بینایی و سیدمرتضی یثربی رتبه‌های برتر این دوره را کسب کردند.

در وزن منهای 73 کیلوگرم حسین داداش‌زاده، محمدحسین علی‌محمدی و سیدمحمدحسین حاجی‌زاده و در وزن منهای 78 کیلوگرم محمدمهدی شازده‌احمدی، حسن داداش‌زاده، سجاد عمانی و محمد خطیبی در تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر قم روی سکوهای برتر رفتند.

سرانجام در وزن به اضافه 78 کیلوگرم حسین آقامحمدی و علی حدادی رتبه‌های برتر تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر استان قم را به خود اختصاص دادند در پایان با حضور مسوولان هیأت‌ تکواندو استان قم از برترین‌های اوزان مختلف تجلیل و قدردانی شد.

پرونده این دوره از مسابقات در حالی بسته شد که تکواندوکاران باشگاه‌های شهدای نیروگاه، بلال، قهرمانان، مجتمع نور، شهید بیطرفان، خورشید، سعید، فرهنگیان، شهید طاهریان، راحله، شهدای آذر، کانون معراج، دادگستری پردیسان، افق طلایی و کانون شهید بهشتی با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtx9n.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما