چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 51429
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

راه اندازی مرکز ناباروری در قم موجب خودکفایی استان است

درمان ناباروري را موجب تحكيم نهاد خانواده است
قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم درمان ناباروري را موجب تحكيم نهاد خانواده دانست و گفت: خوشبختانه در سطح كشور و استان قم گام هاي بسيار موثري در اين راستا برداشته شده است.
درمان ناباروري را موجب تحكيم نهاد خانواده است/راه اندازی مرکز ناباروری در قم موجب خودکفایی استان است
درمان ناباروري را موجب تحكيم نهاد خانواده است/راه اندازی مرکز ناباروری در قم موجب خودکفایی استان است

به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی امروز در مراسم بهره برداری از نخستین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری دولتی استان قم، گفت: در ابتدا باید از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تیم همراه وی که به منظور راه اندازی چنین مرکزی اهتمام داشته‌اند، قدردانی کنم.

وی بهره برداری از چنین مراکز درمانی را موجب خودکفایی استان قم و عدم نیاز به سفر بیماران به سایر استان‌ها و یا خارج از کشور دانست.

استاندار قم درمان ناباروری را موجب تحکیم نهاد خانواده دانست و افزود: خوشبختانه در سطح کشور و استان قم گام‌های بسیار موثری در این راستا برداشته شده است.

وی با اشاره به حمایت قاطع دولت از طرح تحول سلامت ادامه داد: دولت با وجود مشکلات اعتباری این طرح را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و افتتاح چنین مراکزی نیز در راستای هدف دولت برای کاهش مشکلات درمانی مردم است.

صادقی همچنین ضمن قدردانی از خدمات مرحوم سعید کاظمی آشتیانی رئیس سابق پژوهشکده رویان و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌ رشد طب تولید مثل، فناوری سلول‌های بنیادی و همانند سازی در ایران اظهار داشت: متخصصین پزشکی باید با تأسی از چنین دانشمندانی به رشد علمی کشور و استان قم کمک کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaoynm.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما