پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 51477
منبع : خبرگزاری مهر
طی ۴۸ ساعته گذشته انجام شد؛

دستگیری ۳۳۰ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۰۸ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری۳۳۰ نفر معتاد و فروشنده مواد افیونی طی ۴۸ ساعته گذشته در قم خبر داد.
دستگیری ۳۳۰ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم
دستگیری ۳۳۰ معتاد و فروشنده مواد مخدر در قم
به گزارش قم نیوز،‌ سردار کاظم مجتبایی در حاشیه عملیات ذوالفقار ۱۰ ضمن تبریک دهه کرامت هدف از این طرح را مبارزه جدی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان و نیز دستگیری سارقان سابقه دار و پاکسازی مناطق آلوده و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر، فروشندگان مواد مخدر و تحکیم انضباط اجتماعی و توسعه امنیت عمومی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه طرح عملیاتی ذوالفقار در دو بخش غیر محسوس و آشکار انجام می‌شود، افزود: بیش از ۶۰۰ نفر از مأموران در بخش‌های انتظامی، اطلاعاتی، عملیاتی و ترافیکی با ۹۵ وسیله نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت حضور دارند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس با اشاره به اهمیت پوشش رسانه‌ای عملیات مذکور، گفت: بخش اول عملیات ذوالفقار ۱۰ در ۴۸ ساعت گذشته انجام و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز داشته به طوری که بیش از ۳۳۰ نفر از معتادان و فروشندگان مواد مخدر و بیش از ۸۰ نفر از سارقان سابقه دار دستگیر شده‌اند.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۱۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۸۶ باب قهوه خانه توسط بخش‌های تخصصی پاکسازی شده است.

سردار مجتبایی با بیان اینکه بخش آشکار طرح، طی ۲۴ ساعت آینده انجام و نتیجه آن به سمع و نظر مردم خواهد رسید، گفت: ارتقاء امنیت پایدار و اجتماعی هدف اصلی پلیس قم در این طرح است.

وی تأکید کرد: شهر کریمه اهل بیت(ع) باید امن‌ترین شهر در سطح کشور باشد چون‌ام القرای جهان اسلام، مرکز شیعه و نگاه مردم دنیا به این شهر بوده و شک ندارم که با اراده همکاران و برنامه ریزی و هدف گذاری‌های صورت گرفته و همکاری مثال زدنی و کم نظیری که بین تیم امنیتی استان قم اعم از دستگاه سیاسی، اطلاعاتی، ‌ قضائی، نظامی و انتظامی وجود دارد رسیدن به این هدف آرمانی قابل تحقق است.

فرمانده انتظامی استان قم در خاتمه با اشاره به اولویت استمرار فضای امن و آرام در سطح استان به مأموران دخیل در عملیات مذکور، تأکید کرد: نباید شهروندان و افرادی که در محل دستگیری‌ها هستند نحوه بازرسی و دستگیری متهمان باعث نگرانیشان شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5o0k.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما