پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 51485
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ کاراته استان قم:

کاراته‌کای قم قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ کاراته استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب مقام قهرمانی و نشان طلای پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان ایران خبر داد.
کاراته‌کای قم قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان شد
کاراته‌کای قم قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: اعزام تیم منتخب هیأت‌ کاراته استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی پایه به مقصد شهر نجف آباد اصفهان انجام شد و جمعی از بهترین‌های کاراته قم برای کسب عناوین برتر به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی ادامه داد: کار و تلاشی که مربیان پرتلاش و با دانش این در رشته در باشگاه‌های سازنده و موفق کاراته قم برای استعدادیابی، پرورش نخبه‌ها و قهرمان‌پروری در کاراته انجام می‌دهند همواره موجب سرافرازی و موفقیت کاراته قم در میادین داخلی و برون‌مرزی شده است.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم اضافه کرد: نتیجه این کار و تلاش این است که کاراته‌کاهای قم در هر رقابت کشوری برای خانواده بزرگ کاراته و جامعه ورزش قم افتخار آفرین هستند و به دنبال کسب مدال از مسابقات مختلف، سهمیه تیم‌های ملی برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را نیز کسب می‌کنند.

وی یاد آور شد: این اتفاق امسال نیز در کاراته قم رخ داد و دو تن از بهترین کاراته‌کاهای رده سنی نوجوانان قم در هر دو بخش کاتا و کومیته به رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا اعزام و با همت و تلاش خود به لطف خدا موفق به کسب مدال‌های ارزشمند طلا و نقره شدند.

برخوردار خاطرنشان کرد: اکنون نیز کاراته‌کاهای قم در رقابت‌های کشوری و انتخابی تیم ملی رده‌های سنی پایه حضور دارند و خوشبختانه در مسابقات رده سنی نوجوانان، یکی از مستعدترین‌های کاراته قم یعنی سینا عبدالحسینی توانست مدال طلای پیکارهای انتخابی تیم ملی را کسب کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های انتخابی تیم ملی به میزبانی هیأت‌ کاراته اصفهان در شهر نجف‌آباد برگزار می‌شود، اضافه کرد: سینا عبدالحسینی به مربیگری برادران پایدار که از مربیان بسیار خوب و توانمند کاراته قم هستند در وزن به اضافه 70 کیلوگرم انتخابی تیم ملی نوجوانان موفق به کسب مدال طلا شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp0qp.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما