شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب : 51526
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

آثار برگزیده کنگره ملی شعر کرامت منتشر می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در طول برگزاری‌ کنگره ملی شعر کرامت 350 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نظر داریم 100 اثر برتر را در قالب یک کتاب در خدمت علاقمندان قرار بدهیم.
آثار برگزیده کنگره ملی شعر کرامت منتشر می شود
به گزارش قم نیوز، سید موسی حسینی کاشانی در مراسم اختتامیه همایش کنگره ملی شعر کرامت که در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه شهر قم قطب شعر آیینی کشور است، اظهار کرد: امسال افتخار داشتیم جشنواره شعر ملی کرامت را در شهر قم میزبانی کنیم.

وی در مورد آثار ارسال شده به کنگره ملی شعر کرامت، اضافه کرد: در طول جشنواره 350 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در نظر داریم 100 اثر برتر را در قالب یک کتاب در خدمت علاقمندان قرار بدهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن تشکر از استادان مجاهدی، علوی و قاسمی که داوران جشنواره بودند، مطرح کرد: امسال آثاری که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: همچنین از آستان مقدس حضرت معصومه(س)، شهرداری قم و بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) که در برگزاری جشنواره بسیار همکاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

حسینی در پایان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به کنگره ملی شعر کرامت قرائت کرد و گفت: شهر قم از ظرفیت بسیار بالایی در انجام فعالیت‌های فرهنگی برخوردار است و امیدواریم به صورت مستمر شاهد برگزاری اینچنین برنامه هایی باشیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqwaw.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما