شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 51559
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در سالن هلال‌احمر قم صورت مي‌گيرد

آغاز رقابت 10 تيم واليبال اميدهاي كشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی امید پسران کشور از صبح امروز به میزبانی تيم اميد هیأت‌ والیبال استان قم رسما آغاز شد.
آغاز رقابت 10 تيم واليبال اميدهاي كشور در قم
آغاز رقابت 10 تيم واليبال اميدهاي كشور در قم

به گزارش قم نیوز، تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال رده امید قهرمانی کشور در قم از 10 استان هستند و از امروز به میزبانی سالن ورزشی هلال‌احمر قم بازی‌های خود را رسما آغاز می‌کنند تا بعد از سه روز رقابت، قهرمان این بازی‌ها مشخص شود.

در این دوره از مسابقات که در سطح دسته دوم به انجام می‌رسد، تیم‌های توابع تهران، قزوین، کرمانشاه، مرکزی، قم، گیلان، بوشهر، کردستان، کرمان و اردبیل حضور دارند و بازی‌های این 10 تیم ابتدا در دو گروه پنج تیمی مرحله مقدماتی برگزار خواهد شد.

در پایان بازی‌های مقدماتی از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند تا تیم‌های اول تا چهارم مشخص شوند، ضمن اینکه در نهایت تیم‌های اول و دوم این مسابقات به دسته اول مسابقات قهرمانی امیدهای کشور صعود می‌کنند و تیم‌های پنجم هر گروه به دسته سوم سقوط خواهند کرد.

قرعه‌کشی مسابقات والیبال رده امید دسته دوم کشور با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برگزار شد و بر این اساس در گروه نخست تیم‌های توابع تهران، گیلان، کرمانشاه و کرمان به میدان می‌روند و در گروه دوم نیز تیم‌های هیأت‌ والیبال قم، کردستان، مرکزی، قزوین و اردبیل مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه تیم‌ پسران هیأت‌ والیبال بوشهر از حضور در این بازی‌ها انصراف داده است.

این مسابقات از عصر امروز شنبه هفتم مرداد ماه به میزبانی سالن چند منظوره مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم واقع در جاده قدیم قم - تهران آغاز خواهد شد و دیدار افتتاحیه را تیم‌های هیأت‌ والیبال گیلان و توابع تهران انجام می‌دهند و سپس کردستان و قزوین مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

همچنین تیم‌ والیبال امیدهای قم در نخستین دیدار خود برابر مرکزی به میدان خواهد رفت و آخرین مسابقه روز نخست بین تیم‌های والیبال کرمان و کرمانشاه به انجام خواهد رسید و با برنامه‌ریزی هیأت‌ والیبال قم، تمامی علاقمندان و تماشاگران می‌توانند رایگان این بازی‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceon8n.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما