يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 51594
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت

آغاز بهره برداری از 4 خودروی آتش‌نشانی پیشرفته در قم

قم نيوز : قم نیوز: بهره برداری از چهار خودروی آتش‌نشانی اسکانیا به مناسبت دهه کرامت با حضور مدیران شهری و مسئولین استان آغاز شد.
آغاز بهره برداری از 4 خودروی آتش‌نشانی پیشرفته در قم
آغاز بهره برداری از 4 خودروی آتش‌نشانی پیشرفته در قم
به گزارش قم نیوز، آیین بهره‌برداری از چهار دستگاه خودروی سنگین عملیاتی با حضور معاون امور عمرانی استاندار قم، برخی از اعضاء شورای اسلامی شهر ، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

این خودروها با هزینه ای بالغ بر 75 میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری قم خریداری ، تجهیز و به ناوگان آتش نشانی افزوده شده است و به زودی با افتتاح ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی ، وارد چرخه علمیاتی خواهند شد.

اکنون 21 ایستگاه آتش نشانی فعال در قم وجود دارد که سه ایستگاه دیگر در دهه کرامت افتتاح می‌شود و جمع ایستگاه‌های آتش‌نشانی به 24 ایستگاه فعال می‌رسد.

بالغ بر 30 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی هزینه شده که از این میزان 20 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری و 10 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رهبری بوده است و تعدادی خودرو و یک نردبان نیز در آینده به ناوگان آتش‌نشانی اضافه می‌شود.

هم اکنون حدود 500 نفر نیروی آتش‌نشانی فعال هستند و به صورت شبانه‌روزی در قالب عملیات اطفای حریق، ایمنی، امداد و نجات خدمات‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdok0k.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما