کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری :

رستوران لنج در بوستان جوان قم راه‌اندازی می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 9 مرداد 1396 ساعت 14:50

قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی گفت: راه‌اندازی رستوران لنج در بوستان جوان یکی از برنامه‌های مشارکتی شهرداری است که به زودی اجرایی خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری قم افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم گردشگری زیارتی در شهر قم و همچنین کمبود فضاهای تفریحی در این شهر، یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری قم در حوزه سرمایه‌گذاری، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی است.

وی راه‌اندازی رستوران لنج در بوستان جوان را یکی از پروژه‌های در دست اقدام برای سرمایه‌گذاری در شهر قم عنوان کرد و افزود: این پروژه در دریاچه مصنوعی بوستان جوان و با حجم سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری کاربری‌های مختلف پیش‌بینی شده در این رستوران را مورد توجه قرار داد و افزود: قایق‌سواری، هواپیمای تفریحی، استخر ماهیگیری، غواصی، قلعه بادی، بانجی جامپینگ، اسب‌دوانی، هاورکرافت، پاراگرایدر، اسکوتر و اسکیت آب و ماشین شارژی و... از جمله امکانات پیش‌ بینی شده در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه مدل سرمایه‌گذاری در این پروژه به صورت BOT است، گفت: شهرداری قم در این پروژه سهم 10 درصدی دارد.

معرفت اذعان کرد: سرمایه‌گذار لنج را از جنوب کشور به دریاچه بوستان جوان منتقل کرده و خدمات مختلف را ارائه می‌کند.
 انتهای پیام / 137


کد مطلب: 51644

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/51644/رستوران-لنج-بوستان-جوان-قم-راه-اندازی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir