دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 51644
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری :

رستوران لنج در بوستان جوان قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی گفت: راه‌اندازی رستوران لنج در بوستان جوان یکی از برنامه‌های مشارکتی شهرداری است که به زودی اجرایی خواهد شد.
رستوران لنج در بوستان جوان قم راه‌اندازی می‌شود
رستوران لنج در بوستان جوان قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری قم افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم گردشگری زیارتی در شهر قم و همچنین کمبود فضاهای تفریحی در این شهر، یکی از برنامه‌های اصلی مدیریت شهری قم در حوزه سرمایه‌گذاری، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی است.

وی راه‌اندازی رستوران لنج در بوستان جوان را یکی از پروژه‌های در دست اقدام برای سرمایه‌گذاری در شهر قم عنوان کرد و افزود: این پروژه در دریاچه مصنوعی بوستان جوان و با حجم سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری کاربری‌های مختلف پیش‌بینی شده در این رستوران را مورد توجه قرار داد و افزود: قایق‌سواری، هواپیمای تفریحی، استخر ماهیگیری، غواصی، قلعه بادی، بانجی جامپینگ، اسب‌دوانی، هاورکرافت، پاراگرایدر، اسکوتر و اسکیت آب و ماشین شارژی و... از جمله امکانات پیش‌ بینی شده در این مجموعه است.

وی با بیان اینکه مدل سرمایه‌گذاری در این پروژه به صورت BOT است، گفت: شهرداری قم در این پروژه سهم 10 درصدی دارد.

معرفت اذعان کرد: سرمایه‌گذار لنج را از جنوب کشور به دریاچه بوستان جوان منتقل کرده و خدمات مختلف را ارائه می‌کند.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxmei.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما