پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46138
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

توسعه فضاهاي تفريحي و گردشگري براي افزايش ماندگاري زائرين در قم

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري گفت: تنها راه افزايش ماندگاري زائرين توسعه فضاهاي گردشگري و تفريحي است تا شهروندان در كنار زيارت بتوانند از امكانات ديگر شهر نيز بهره‌مند شوند.
توسعه فضاهاي تفريحي و گردشگري براي افزايش ماندگاري زائرين در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به پروژه سرمايه‌گذاري تله‌كابين و آكواريوم شهري قم، گفت: اين دو پروژه در راستاي افزايش جذابيت‌هاي تفريحي و زيرساخت‌هاي شهر قم در اين بخش تعريف شده است.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با اشاره به جزئيات اجراي پروژه‌هاي آكواريوم و تله كابين قم، افزود: هر دو پروژه در مرحله جانمايي و طراحي قرار دارند و به زودي اجرايي خواهند شد تا بتوانيم امكانات خوبي براي همشهريان و زائرين فراهم كنيم.

معرفت با اشاره به جزئيات پروژه آكواريوم شهري قم، بيان كرد: به دنبال اين هستيم كه آكواريومي در شهر قم ساخته شود كه در بخش‌هاي مختلف در منطقه و كشور خاص باشد.

وي تصريح كرد: اين پروژه پيش از اين در اصفهان اجرا شده و طبق برنامه ريزي مديريت شهري سعي داريم نمونه‌اي در قم اجرا شود كه در خاورميانه خاص و ويژه باشد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري با تاكيد بر اينكه براي احداث شهربازي، هتل و... از سرمايه‌گذاران استقبال مي‌كنيم، تصريح كرد: احداث باغ پرندگان نيز در دستور كار شهرداري قرار دارد و به زودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.

معرفت با اشاره به ميزان ماندگاري زائرين در شهر، بيان كرد: تنها راه افزايش ماندگاري زائرين توسعه فضاهاي گردشگري و تفريحي است تا مردم در كنار زيارت بتوانند از امكانات ديگر شهر نيز بهره‌مند شوند. 

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbw8ba.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما