سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 50393
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری:

زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت اولیه محاسبه می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت اولیه محاسبه می‌شود، گفت: اگر سرمایه‌گذار نتواند به تعهدات خود مبنی بر پرداخت هزینه‌ها عمل کند پیگیری‌های حقوقی توسط شهرداری قم دنبال می‌شود.
زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت اولیه محاسبه می‌شود
زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت اولیه محاسبه می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به اینکه سومین هتل بلوار پیامبر اعظم(ص) در حال دریافت مجوزهای لازم است، گفت: این پروژه نسبت به پروژه‌های قبلی در بلوار پیامبر اعظم(ص) متفاوت‌تر است چرا که در پروژه‌های قبلی سه طبقه تجاری وجود داشت اما در این پروژه فقط هتل تعریف شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر قم در صورتی که سرمایه‌گذار در زمان‌بندی مورد نظر پروژه خود را به نتیجه برساند عوارض این هتل مورد بخشش قرار می‌گیرد.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با بیان اینکه زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت اولیه حساب می‌شود، تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذار بعد از مدت 36 ماه که در قرارداد ذکر شده است نتواند به تعهدات خود مبنی بر پرداخت هزینه‌ها عمل کند پیگیری‌های حقوقی توسط شهرداری دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در طول اجرای عملیات عمرانی پروژه ، شهرداری نظارت‌های خود را دنبال می‌کند، عنوان کرد: در صورتی که سرمایه‌گذار در مراحل مختلف عملیات عمرانی نتواند بر اساس زمان‌بندی مورد نظر عمل کند شهرداری می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام کند.
انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcjttei.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما