سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 51682
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب عنوان کرد

لزوم توجه بیشتر به شعر و شاعری در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب گفت: با توجه به حضور پر تعداد مهاجرین در شهر قم که به دلیل کسب علم به این شهر آمده‌اند و همچنین وجود 350نفر از شهدای مدافع حرم در شهر قم نیازمند توجه هرچه بیشتر به شعر در این استان هستیم.
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد بیطرفان دوشنبه شب در نشست خبری شعر بسیج که در سپاه استان علی ابن ابی‌طالب برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره شعر بسیج در تاریخ‌ 19 مردادماه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهر قم مهد علم و شعر است و اساتید برجسته و مسئولین کشوری در این شهر حضور دارند، عنوان کرد: این جشنواره با موضوعات اهل بیت(ع)، انتظار، مقاومت جهاد و شهادت برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی‌طالب با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شعر و شاعری زمان قابل توجهی را اختصاص می‌دهند و به این موضوع تاکید بسیاری دارند، تصریح کرد: با توجه به حضور پر تعداد مهاجرین در شهر قم که به دلیل کسب علم به این شهر آمده‌اند و همچنین وجود 350نفر از شهدای مدافع حرم در شهر قم نیازمند توجه هرچه بیشتر به شعر در این استان می‌باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه زمان دفاع مقدس شعر خوانی در شب‌های عملیات تاثیر بسیاری داشته‌ است، مطرح کرد: تلاش ما براین است که این جشنواره را به صورت یک جشنواره ملی معرفی کنیم، همچنین مراسم اختتامیه جشنواره شعر بسیج نیز در 20 مردادماه سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb50bs.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما