پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 51782
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر جامعه واعظین جهادی خبر داد

برگزاری جامعه واعظین جهادی پیش از ماه محرم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جامعه واعظین جهادی از برگزاری گردهمایی این جامعه تبلیغی پیش از ایام ماه محرم خبر داد.
برگزاری جامعه واعظین جهادی پیش از ماه محرم
برگزاری جامعه واعظین جهادی پیش از ماه محرم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسین علاءالدین با بیان اینکه جامعه واعظین جهادی به دور از هر گونه گرایش سیاسی و حزبی به فعالیت‌های جهادی و فرهنگی در عرصه تبلیغ می‌پردازد اظهار کرد: امروز داشتن روحیه جهادی در میدان‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی تنها راه از میان برداشتن مشکلات است.

وی با اشاره به دو عبارت "آتش به اختیار" و "کار فرهنگی تمیز" در بیانات اخیر مقام معظم رهبری افزود: هر یک از مبلغین دینی ما امروز باید به تنهایی یک قرارگاه فرهنگی باشند و برای ایجاد جریان‌های رو به جلو به صورت خودجوش و جهادی عمل کنند و معطل دیگران نمانند.

دبیر جامعه واعظین جهانی با اشاره به اینکه امروز خواهران و برادران مبارز در کشور بحرین زیرسخت‌ترین فشارها از سوی آل سعود و آل خلیفه به سر می‌برند، حمایت معنوی از آنان را یک وظیفه دانست و افزود: جامعه واعظین جهادی در یک فراخوان عمومی از همه فعالین فرهنگی و علاقمندان دعوت می‌کند دلنوشته‌های خود خطاب به خواهران و برادران مبارز بحرینی را به صفحه مجازی به آدرس @jv jahadi  ارسال و در پویش حمایت از مظلومین بحرین شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گردهمایی جامعه واعظین جهادی که در شهر مقدس قم برگزار می‌شود ضمن تقدیر از یکی از روحانیون فعال و مبارز بحرینی، مجموعه دلنوشته‌های ارسالی به پویش حمایت از مظلومین بحرین به این مبارز بحرینی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdccimqp.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما