شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 51835
منبع : خبرگزاری فارس
عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم خبر داد

برخورد با عرضه کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی قم

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم گفت: واحد بازرسی و نظارت این اتاق پیگیر مبارزه و برخورد جدی با عرضه کالای قاچاق در استان است.
برخورد با عرضه کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی قم
به گزارش قم نیوز، سید ابراهیم صحفی در قم با اشاره به مبارزه با عرضه کالای قاچاق در شهر قم اظهار کرد: همه ادارات مسؤول کار مبارزه با عرضه کالای قاچاق را انجام می‌دهند و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف قم پیگیر مبارزه با عرضه کالای قاچاق در استان است.

وی ادامه داد: به اصناف استان قم این آگاهی را دادیم که کالای قاچاق و بدون فاکتور خرید رسمی را در واحدهای صنفی خود عرضه نکنند و از دلالان و افراد فاقد پروانه کسب خرید نکرده و به دنبال حمایت از تولید داخلی و فروش کالای داخلی باشند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم افزود: باید ادارات مختلف و رسانه ها اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه را افزایش بدهند تا مصرف کنندگان نیز به دنبال خرید کالاهای داخلی باشند و باید در سال تولید و اشتغال به این امر همت گمارده شود. اتحادیه‌های صنفی استان نیز برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف و ارائه آموزش به آن‌ها را در دستور کار خود دارند.

صحفی با اشاره به ادامه پلمب واحدهای صنفی بدون پروانه در استان قم اظهار کرد: پلمب این واحدها در استان پس از چند ماه وقفه مجددا آغاز شده است و پلمب واحدهای بدون پروانه در قم بین 20 تا 30 روز به طول می‌انجامد و این مهلت فرصتی برای صاحبان این واحدهای صنفی برای اخذ پروانه کسب است.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف استان قم در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف استان پیش از پلمب واحدهای بدون پروانه در استان به صاحبان این واحدها اخطار می‌دهد و از راه‌های مختلف به این افراد اطلاع رسانی می‌کند. زمانی که صاحبان واحدهای بدون پروانه کسب به اخطارها توجه نکنند و هیچ اقدامی برای اخذ پروانه کسب انجام ندهند، واحدهای آن‌ها پلمب خواهد شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbswbs.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما