شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 51862
منبع : خبرگزاری فارس

الوند قم از ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران كنار گذاشته شد

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال الوند قم از رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌هاي كشور توسط كميته فوتسال كنار گذاشته شد.
الوند قم از ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران كنار گذاشته شد
الوند قم از ليگ برتر فوتسال نوجوانان ايران كنار گذاشته شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال نوجوانان الوند در حالی به نمایندگی از قم راهی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد که این رقابت‌ها با حضور تعدد 12 تیم در دو گروه مقدماتی با حضور مدعیان قهرمانی برگزار می‌شود.

الوند قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این بازی‌ها با تیم‌های فوتسال غدیر اقلید فارس، شرهانی دهلران، توس اسپرت بوشهر، شهسوار بندرعباس و آتیه‌سازان شازند  هم‌گروه شد و برای رویارویی با حریفان خود در این گروه به شهر شازند سفر کرد اما بدون اینکه مسابقه‌ای انجام دهد، از این بازی‌ها بازگشت.

از همان روز نخست بازی‌ها مسوولان برگزاری این مسابقات و کمیته فوتسال اجازه حضور تیم فوتسال الوند قم در میدان مسابقه را ندادند و نتیجه نخستین مسابقه سه بر صفر به نفع تیم حریف ثبت شد، در بازی دوم نیز همین اتفاق رخ داد و در مجموع تیم الوند قم در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفت که بازنده باشد.

این در حالی است که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به دلایلی که محکمه پسند می‌داند اجازه حضور تیم الوند قم در میدان مسابقات گروه دوم مقدماتی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور را نداده است و به همین دلیل تیم الوند بدون برگزاری مسابقه‌ای، به خانه بازگشت.

دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال راجع به این اتفاقات گفت: شخصی به صورت غیر قانونی تیم الوند قم را خریداری کرده و به نام الوند قم در مسابقات شرکت کرده اما در تمامی قراردادهای بازیکنان این تیم مهر تیم کاشان خورده است، بدون اینکه نامه خروجی بگیرند و بدون هماهنگی با هیأت‌‌‌‌ فوتبال استان اصفهان وارد بازی‌ها شده‌اند.

کاظم سلیمانی تصریح کرد: همچنین بند پنج اساسنامه نیز نقض شده و بدون هیچ خرید و فروشی این‌کار را انجام داده‌اند، ضمن اینکه ما به باشگاه‌ها بر اساس مصوبه هیأت‌‌‌‌ رئیسه اعلام کرده‌ایم که تیم‌های پایه از استان‌ها حق خروج ندارند و فقط باید از طریق استان مربوطه به مسابقات اعزام شوند.

وی در پایان اظهار کرد: هم استان قم اینجا مشکل پیدا کرده و هم استان اصفهان، تعداد 16 بازیکن از اصفهان بدون اینکه فسخ قرارداد با بازیکنان قبلی انجام داده باشند بدون هیچ نامه خروجی به مسابقات اعزام شده‌اند و این اتفاق بر خلاف آیین نامه است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5wbs.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما